Вход | Нова Регистрация
Иконка добави обява ДОБАВИ ОБЯВА
Често задавани въпроси
Открий отговора на своите въпроси само с 1 кликванe на мишката!
Как да регистрирам фирмен профил във Вашия сайт?
Ако желаете да си направите регистрация самостоятелно, можете да се запознаете с нашите условия за създаване на фирмен профил в сайта тук: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=6&subact=2 И тук: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=6&subact=3 Ако желаете, можете да бъдете обслужен от наш рекламен агент във Вашия регион. За контакт, попитайте на телефон +359897662453 или на имейл [email protected]
Как мога да получа от Вашите рекламни материали?
Ако имате фирмен профил и не работите с наш рекламен агент - логнете се в него и вижте опцията за поръчка на рекламни материали. Меню 'Администрация' - 'Рекламни материали' Ако работите с наш рекламен агент - логнете се в профилът си, там ще видите телефонът на рекламния агент, към който можете да се обърнете. Ако сте частно лице и нямате профил - можете да регистрирате фирмен профил и да Ви изпратим от нашите рекламни материали.
Мога ли да сменя своя username за достъп до фирмен профил сам?
За тази корекция се налага да се обърнете към нас за съдействие. Смяната на Вашия username, променя поддомейна Ви в нашия сайт. Ако работите с наш рекламен аген - обърнете се към него. Ако работите без рекламен агент, обадете се на телефон +359897662453 или пишете на e-mail - [email protected]
Искам да кача фирмено лого към своя профил?
Можете да прикачите своето лого, след като сте логнати във Вашия профил , меню 'Администрация' - 'Настройки' - Добавяне на рекламно лого с размер 400х160 пиксела към офертите на дилъра и Добавяне на рекламна снимка с размер 980х200 пиксела към офертите на дилъра.
Искам да добавите нова марка/модел в сайта
За да добавим, нещо което липсва в конкретна категория в нашия сайт е нужно да ни напишете имейл на [email protected] - категория, марка и модели, който искате да ползвате в сайта ни. Опресняваме картотеката си всяка сряда в края на работния ден.
Обявата ми е блокирана?
Обявата Ви може да бъде блокирана от нашите модератори, когато са нарушени общите условия на сайта ни - крайна цена, некоректни снимки, обиден текст в обявата и т.н. Запознайте се с нашите Общи условия тук - https://www.mobile.bg/obshti-uslovia
Как да да премахна обява за вече продадена обява?
Влезте във Вашия профил меню МОИТЕ ОБЯВИ 'Изтрий'
Как да регистрирам профил на частно лице във Вашия сайт?
За да публикувате обява в нашия сайт и да ползвате всички услуги на сайта ни, трябва да регистрирате профил с валиден e-mail адрес. Ползвайте меню 'Нова регистрация' с Email и парола.
Не получавам ключ за верификация на телефонния ми номер
За да Ви окажем съдействие се обадете на телефонен номер 029699129
Мога ли да получавам обяви, които отговарят на моите критерии?
Трябва да се логнете в сайта със своя достъп. Можете да направите търсене по Ваши критерии. След това да запазите тези критерии и по тях да получавате известия за нови обяви, когато се появят такива в сайта.
Как мога да получвам известията за обяви по мои критерии?
Известията се получават по e-mail. Влезте в своя профил, меню 'Настройки' - Уведомяване по e-mail. Имате възможност да получавате известията до 1 час, 1 път дневно или да не получавате известия.
Как да се абонирам за промяна в цената на дадена обява?
Трябва да се логнете в сайта със своя достъп. Да добавете в личния си бележник всяка обява, към която имате интерес. Така ще получавате известия, при промяна в цената на всяка една от запазените обяви.
Изтрих платения sms за VIP обява, мога ли да го получа отново?
Ще получите отново платения от Вас sms за VIP обява, ако не бъде използван в рамките на 1 час.
Направих плащане за VIP/ТОП обява за 5 дни, но без да искам платих два пъти. Възможно ли е да ми възстановите сумата за второто плащане?
Първо проверете дали средствата са постъпили във Вашия портфейл, след това погледнете дали сте ги ползвали към обява. Ако средствата са използвани вече, то срокът на Вашата платена обява е по-дълъг и не можем да възстановим сумата. Ако средствата са налични, но неизползвани в портфейлът, да можем да ги възстановим. В таива случай ни пишете да съдействие на e-mail: [email protected]
Как да подновя вече изтекла обява?
Влезте във Вашия профил, меню 'Моите обяви' - 'Неактивни обяви'. Тук съхраняваме Вашите неактивни обяви, в рамките на 60 дни, от момента на изтичане на срокът им на валидност. Ако не е изтекъл този срок, кликнете на бутон 'Активирай'. Така, ще можете да я активирате отново. Ако имате възможност, да я активирате безплатно, ще можете да изберете опцията като нормална обява за 35 дни. Ако нямате възможност за безплатно активиране, можете да изберете от платените опции в сайта.
Как да направя обявата си VIP/ТОП?
За да направите обявата си VIP/ТОП, има 2 възможности: - Да заредите своя 'Портфейл' - сумата, която заредите в него няма срок за ползване. Можете да я използвате, докато я изчерпате. Зареждайки портфейлът си, можете да използвате средствата за всичките платени услуги в сайта и да ползвате нашите бонуси. - Да кликнете на меню 'Моите обяви' - 'Промотирай' и там да изберете видът на обявата, която желаете. Сайтът, ще Ви насочва, как да заплатите направения от Вас избор.
Защо не успявам да удължа срока на активна обява с платен статус, като безплатна обява?
Срокът на активните обяви с платен статус, може да бъде удължи само като платен. Трябва да изчакате да изтече срокът на текущия платен статус, след това ако имате право на безплатна обява, тази възможност, ще се появи при подновяване на обявата Ви.
Защо не успявам да активирам обявата си, като безплатна обява?
Изчерпали сте лимита от безплатни обяви 'Общи условия' /точка 3/.