Допълнителна информация
Автомобила е напълно обслужен. Сменени масло, всички филтри. Топ състояние на двигател. Колата има външни забележки
Автомобила е пъргав, забавен за шофиране и удобство. Система за следене на налягането в гумите, която може да посъветва шофьорите с предупредителна светлина, когато гумата е значително по-напомпана. Осигурява желаната динамична производителност, с уникална спецификация на шасито със специално разработени функции, включително пружини и амортисьори, задна торсионна ос, спирачни накладки и гуми, както и преработена предна подрама.
Автомобила Ford KA+ има вдъхновяващ дизайн стилен добре пропорциониран базирана на ефективен нов 1, 2-литров бензинов двигател Duratec. В комбинация със стандартна петстепенна ръчна скоростна кутия, 1, 2-литровият двигател е настроен, за да осигури плавно и отзивчиво представяне.
Автомобила е с приятно и комфортно изживяване при шофиране с най-добрите в класа нива на шум от 73 децибела, когато шофиране по груби настилки със скорост 80 km/h (50 mph).
Уникалната настройка на системата за електронно сервоусилвано кормилно управление KA+ осигурява по-бързо съотношение между заключване и заключване от 2, 6 завъртания и чувствителна към скоростта помощ, което води до по-леко управление при ниски скорости и повече обратна връзка при по-високи скорости, за да направи градските центрове по-лесни за договаряне и страната шофиране по пътя по-възнаграждаващо.
Много добра хидравлика на волана . Хидравличните опори на двигателя по спецификациите на Fiesta, настроени да абсорбират вибрациите и предлагат подобрено поглъщане на удара
Автомобила разпола с допълнителен звукоизолиращ материал за двигателния отсек, А-колоните и вратите втулки за задно окачване
Аеродинамични ребра за опорите на огледалата, които предотвратяват ударите.
Ефективността на горивото е подобрена чрез оптимизирано калибриране, двигателно масло с ниско триене и регенеративно зареждане, което спестява гориво чрез поддържане на ефективни нива на заряд в акумулатора на превозното средство чрез улавяне на безплатна електрическа енергия, когато водачът върви по инерция или спира.