Допълнителна информация
През последните 5 години откакто колата е при мен е проект, който съм развивал с доста четене и средства. Колата е внос от Испания, с перфектно купе, без никакви ръжди. Ще се опитам да опиша основните неща, които са правени.
Двигател:
- 173 800km - Виско
- 178 720km - Цялостен ребилд на ванусите с комплекта на Beisan, сменени водачи на веригата, обслужване на главата, гарнитура на глава, реглаж на клапани, свещи и всички прилежащи гарнитури, масло на скоростната кутия
- 179 100km - Бензинова помпа AEROMOTIVE 340 LPH Stealth
- 186 500km - TPS датчици
- 191 150km - Последна смяна на биелни лагери, водна помпа, термостат, ремъци и ролки, тампони на двигателя
- Маслото се сменя на всеки 3-5000км, последна смяна на 194 000км
- Ремап от KBD 276PS на Mustang дино
- K&N intake
Генерация:
- Magnaflow, модифицирана със спортни катализатори HJS EURO 4
Окачване:
- Усилено купе с планки при задния мост
- Strong Flex полиуретанови тампони на задния мост
- X-brace
- BC Racing BR Coilovers с офсетнати плейтове
- Рециклирана жълта . 712 рейка с нови накрайници
- Цялата хидравлична система е ревизирана (рециклиран маркуч за високото налягане, сменени казан и маркучи за ниско налягане)
Трансмисия:
- Сменен GPS датчик и Salmon реле
- Burkhart HIGH performance хидравлично масло
- CSL софтуер с SMG Inertia Update
- Ребилднат диференциал с Racing Diffs комплект
- Каре на кардана
Спирачки:
- Предни Brembo апарати от Megane RS Trophy-R, OE CSL спирачни дискове, HEL армирани спирачни маркучи и FERODO DS2500 накладки
- Задни Brembo апарати от Porsche 996, OE спирачни дискове, Probrake армирани спирачни маркучи и FERODO DS2500 накладки
Предните апарати са купувани чисто нови, задните са втора ръка, изцяло ревизирани. Цвета на апаратите е BMW 1M Valencia Orange. Този сетъп запазва максимално близко баланса на спирачното усилие до стандарния - 0. 5% разлика.
Гуми/Джанти:
- 18" 10J BBS RE1608 - изключително редки джанти, които не се продават свободно. Джантите са от WTCC колата на Себастиан Льоб от 2014-та, с гуми Bridgestone Potenza Sport 265/35/18
- 18" Style 67 със зимни гуми. Джантите са в доста лошо състояние, дойдоха с колата и никога не съм ги карал
- H&R фланци
- Apex шпилки с гайки Muteki SR45R
Екстериор:
- Streamline/Haimus racing CSL дифузьор
- Оранжева оптика (чисто нови OEM LED стопове, Magneti Marelli мигачи, само страничните мигачи са втора ръка, прелакирани от е38)
- Сменени OEM предна и задна емблема
- Полирани и прелакирани фарове с положено защитно фолио
Интериор:
- Cobra Nogaro седалки с шини на Brey Krause за оригиналните е46 релси (оригиналните седалки са включени в цената)
- Titanium Storm Motorwerks - пълен комплект
- Пиано лак лайстни
- AVIN Avant 4 мултимедия с чисто нова конзола за смяна на позицията на модула за контрол на климатика
- Сменено стъкло на огледалото за обратно виждане
Колата може да бъде прегледана във всеки оторизиран сервиз на марката. Цената може да се намали, ако се продаде без BBS джантите и Cobra седалките. Тест драйв е възможен само след капаро.