Допълнителна информация
Chevrolet Corvette C7 3LT Z51.
Лично внесох автомобила от Полша в България в края на май месец 2023 г. Беше на 13500 напълно реални и доказуеми с Carfax километри.
От САЩ колата е внесена в Полша преди 2 години, когато е била едва на 5000 км. Аз съм трети собственик, след американеца и поляка. В момента на качването на обявата пробегът е само 17000 км.
Колата е в състояние почти като чисто нова, дори кожата в салона все още мирише на ново. Имала е лек удар отстрани (не са излизали въздушните възглавници), след който е внесена от САЩ в Европа - нормална практика. Отремонтиран професионално в Полша с оригинални части, за които имам фактури и документация от полския собственик. Имам също така видео и снимков материал как протича ремонтът от-до в Полша. Сегашният външен вид е неразличим от фабричния.
Модификацията на автомобила е както следва:
LT1 6. 2 литра V8 двигател с 460 коня и 630 N. m.
Скоростната кутия е 7-степенна ръчка Tremec с Rev Match , създава огромно удоволствие при шофиране. Двигателят разполага с няколко режима на работа, плюс система за изключване на 4 от цилиндрите в режим Economy. Според режима се променят различни неща в поведението на колата. Разполага и с Launch Control. Покривът, както на всеки Корвет купе, може да се свали с лекота само от един човек и да се прибере в багажника - т. нар. Тарга.
Разходът на гориво при извънградско шофиране е от 9 до 18 литра на 100 км. в зависимост от стила на каране. Градският разход е между 15 и 22 литра на 100 км.
След като закупих и докарах автомобила, обслужих го основно: сменено е маслото на двигателя и филтрите, сменено е маслото на диференциала и скоростната кутия, сменени са предни и задни дискове комплект с накладки, спирачната и охладителната течност.
Важно да се спомене е, че мигачите отзад са приведени към европейски стандарт още в Полша и е добавена светлина за мъгла. Всичко е извършено професионално.
Всички обикновени крушки са заменени с LED крушки на Osram. Поставени са преден лип и странични прагове, заден дифузьор, сменена е предната решетка с такава от Grandsport модела.
Колата разполага с куп скъпи подобрения, повечето от които са инсталирани от полския собственик. На първо място е генерацията, а именно титаниева на Akrapovic с клапи на стойност 7500 евро, която запазва непокътнати фабричната работа на клапите от менюто и режимите на колата, също изискванията на Европейския съюз за шум и прочее. За да се възползва максимално от генерацията е монтиран aFe Power Momentum интейк въздушна система на стойност $650. Плюс специално подбирани American Racing хедъри със спортни катализатори на стойност $2500. С тези части колата не се нуждае от допълнителен tune и съответно такъв не й е правен, за да работи максимално близо до фабричните задания.
Звукът на автомобила е наистина впечатляващ! Клипът, който прикачам към обявата, не може да пресъздаде напълно усещането на живо. По данни от производителите на съответните ъпгрейди, с всички тези подобрения мощността на Корвета би трябвало да е в порядъка 520-530 конски сили.
3LT пакет - има всички възможни екстри за модела и годината на производство, както и допълнително поръчвани такива:
- карбонов таван( $1995 )
- карбонови елементи в интериора( $995 )
- спирачни апарати боядисани в цвета на колата ( $595 )
- Z51 пакет - описал съм какво включва по-надолу ( $4500 )
Повечето от другите есктри са:
- Head Up Display
- Автоматични седалки с надуване
- Подгрев и обдухване на седалките
- Memory на огледалата, волана и седалката на шофьора
- Електрически регулируем волан
- Bose Surround с 10 колони
- Задна камера
- Кожен салон Napa Leather с лого на седалките
- Apple CarPlay/Android Auto поддръжка(с кабел и безжично)
Z51 Performance пакетът включва: по-големи дискове и по-добро охлаждане на спирачната система, Dry Sump маслена система за по-добро мазане във всяка ситуация, по-оптимално охлаждане на скоростната кутия и диференциала, 4 бутални Brembo апарати отпред и отзад, фабрично боядисани в цвета на колата, по-големи джанти отпред (19" ) и отзад (20" ) с по-широки гуми, електрически LSD диференциал, регулируемо Magnetic Ride Control active-handling окачване с Performance Traction Management и много други.
Цветът е Velocity Yellow, сравнително рядък, съответно доста интересен и атрактивен (снимките не дават 100% реална представа). Колата е цялостно полирана и пастирана през месец юни 2023, плюс нанесено керамично покритие от най-висок клас, включително и по джантите. Гумите са Michelin Pilot Sport, които в момента на качването на обявата имат около 70% живот.
Разполагам с документи за всичко, което е сменявано и правено изобщо по автомобила, плюс документи за вноса, технотеста и всичко остaнало. От голяма полза е, че в българския талон Корветът е вписан като ЕВРО 5, категорията на която отговаря фабрично моделът от 2014-та година.
Корветът работи идеално и всичко по него е напълно изрядно. Безкомпромисно поддържан автомобил и от тримата му досегашни собственици. Закупих го с голямо желание и в никакъв случай с цел бърза препродажба! Нямам реална нужда да го продавам, но имам мерак за по-мощната конфигурация на същия модел.
Исканата цена е съобразена с километрите, модификацията, състоянието и екстрите! При интерес за закупуване, звъннете на посочения телефон. Моля, нека се обаждат само сериозни хора, които разполагат с необходимия капитал, за да не си губим взаимно времето.
Благодаря за вниманието!