Допълнителна информация
BMW E92 M3
Двигател : 4. 0 V8 около 450к. с. ( Реално във фабрично състояние вадят около 400к. с. , а не 420 )
Скоростна кутия : DCT двоен съединител 7 предавки. Колите с тази кутия са по-бързи от ръчките, поради скоростта на смяна, по-късия диференциал и по-доброто разпределение на скоростите.
Окачване : EDC с електрическо регулиране на твърдостта
.
Екстериор : Jerez Black ( на слънце синее, на сянка чернее ) / Карбонов таван
Интериор : Fox red leather extended version ( който е рядкост да присъства и по таблото с шити лайсни от кабронов плат )
.
Почти всички екстри ( M-drivers package, Keyless отключване и палене, Light package, Shadow line, HiFi Pro музика с 12 говорителя и 2 субуфера под предните седалки (Logic 7) , завиващи фарове Bixenon, подгрев на седалките, бели дневни светлини, преден и заден парктроник, амбиентно осветление, навигация и др. )
.
Оригинален ляв волан Европа, Германия
Напълно реални километри
Пълна сервизна история от ден 1 до сега в БМВ. Наличен е документ-справка за всички сервизни посещения издаден от БМВ.
.
Поддръжка в последните 5000км :
.
- Нови спирачки ( дискове + накладки + течност ) в БМВ
- Биелни лагери ACL Trimetal къстъм сет, който решава проблемите с тази част като цяло
Тампони двигател / Бмв биелни болтове. Излязоха оригиналните лагери, които не бяха в лошо състояние.
- Прочистване воден радиатор и охладителна течност ( водната помпа е в супер състояние )
- Рециклиран стартер
- Почистени дюзи и проверени на стенд
- Отворени актуатори ( друг проблем на М3 ). В супер състояние са и е сложена смазка за да нямат проблеми зъбните колела занапред.
- Стоп машинка
- Гуми Continental Sport contact 7 на 1000км предни 245/35/19. Задни 265/35/19 Michelin Pilot Super Sport XL в добро състояние.
- Биалетки БМВ
- Свещи NGK 8бр.
Общо около 7230лв
.
Визуални подобрения в последните 2000км :
.
- Фейслифт стопове
- Заден спойлер
- Лип за предна броня
- Двойни черни бъбреци
- Подобрени OEM визия джанти по-изнесени и по-леки
- Цялостен ектериорен и интериорен детайлинг с поставена керамика
- Алуминиеви издължени селектори кутия на волана
Общо 5890лв
.
Технически подобрения в последните 2000км :
.
Ще бъдат споделени при реален интерес.
Общо 7310лв
.
Всички цени са само за части. Обща цена труд за всички интервенции около 4000лв.
Общо вложени в автомобила последните 5000км : около 24 000 лв
.
Направен реглаж преден и заден мост с настройки Fast Road Alignment за максимална стаблилност.
Мотор, кутия и деференциал работят перфектно. Колата е по-бърза от други Е92 М3.
.
На каква база е формирана цената?
В момента в mobile. de първите сносни купета DCT с карбонов таван и EDC започват от 40 000 евро и нямат дори толкова доработки. Ако добавим цветния интериор и пълната сервизна история ( доказуем пробег, че стават много изненади ) предложенията стават много малко. Преди това са само кабриолети, съмнителни или събирани катастрофирали в Латвия и Полша. Цените се качват всеки семестър.
.
Има платен годишен данък, активна застраховка, пълно автокаско, скоро минат технически преглед и скоро закупена годишна винетка.
.
- Кара се само в слънчево и хубаво време. Маслото винаги си вкарвам от чужбина Liqui Moly 10w60 за да избегна ментета и се сменя на 3000км, като също така винаги се налива и добавка Liqui Moly Ceratec. Зарежда се само 100 октана бензин единствено от Шел и Газпром. Съхранява се в топъл и сух гараж.
- Мие се само собственоръчно с автошампоан с неутрално ph и микрофибър. Поддържа се с професионална автокозметика.
Пп : + Нови накладки Pagid Racing и течност
+ Нови спирачни маркучи с метална оплетка
+ Ревизия шпер диференциал