Допълнителна информация
Лично от мен внесен автомобил в България от края на 2017 г и от тогава е бил само моя собственост. Колата бе закупена с доста козметични и интериорни забележки и така си я карам, даже и понатрупах още такива - за това цената е от по-ниските. Технически е напълно безпроблемна като има следните части, купени оригинални от Ауди за иначе неизличимите болежки на този двигател: ревизираната цедка на маслената помпа (свалян и измит картер) и картерна вентилация. Харчи около 500 мл масло на 10 000 км и 9 бензин смесено. Гледана е на живи данни - 0. 6 bar, т. е. напълно стокова. През годините съм сменил следните неща: цялостно обслужване с веригата след покупката, предни дискове, задни спирачни апарати, свещи, хидравлична помпа, генератор, термостат, един тройник, от който започна да губи антифриз след смяна на термостат, две крушки за ксенона, blow-off клапан, пистов ремък, сменен с последното масло, акумулаторът е в гаранция. Поради проблемите със спирачните апарати, хидравличната помпа и термостата - всички флуиди са подменени. Климатикът също е зареждан преди няколко години и работи. Купувал съм ѝ 4 зимни гуми чисто нови - дот 17 (на други джанти), летните също съм ги купувал 4 чисто нови - дот 19. Не карам много и гумите все още са прилични. Както се вижда от снимките: колата е Sport пакет с S line салон с алкантара и подгрев отпред, има и light пакет, биксенон с дневни, автопилот, оригинални гумени стелки, теглич, подгрев на огледалата, може да се деактивира пасажерския бег с ключа от жабката. Ел. стъкла има само отпред и борд компютъра е от най-елементарните, което помогна да я оборудвам с бели LED-ове навсякъде без да изкарва грешки. Караше се всеки ден, но си купих друг автомобил и до сега я ползвах, докато другата е в сервиза за някои други забележки, оставени от предишния собственик, но вече мисля новата е готова и тази ми е излишна. Гледам да я карам поне веднъж седмично - профилактично.