Допълнителна информация
Здравейте,
ОБСЛУЖЕН НА 102000км!
ТП до 08. 2025!
Продавам личния си автомобил (не е спешно), който притежавам от близо 3 години, през което време съм имал само прекрасни емоции и никакви проблеми! Педантичен съм бил към автомобилите си както и към този и за това по-колата са давани средства за перфектна техническа и визуална подръжка.
! МОЛЯ САМО ЗА СЕРИОЗНИ КУПУВАЧИ!
Автомобилът е прекрасен в уникално състояние, което почти няма такова на пазара тук и в чужбина. Поддържа се и се обслужва безупречно, като колата се държи целегодишно в гараж и не се вади почти при сняг и лошо време. Аз съм втори собственик като километрите са реални и могат да бъдат проверени в оторизирън сервиз. Обслужва се на 8-9 хил. км макс. и е с пълно автокаско и ГО.
Модел:
Изпълнението е най-високо: Audi S5 B8. 5 Technik (най-високо) с Black optic package (без хромирани елемнти и др. ), шибидах, следене на мъртва точка с почти всички екстри. Колата освен всичко притежава и така важния и рядък спортен диференциал и адаптивно окачване. Притежавам и оригиналния Build Sheet от Ауди Канада с всички екстри!
Външен вид:
Цялостна керамика отвън + керамика на фарове, стопове, джанти и спойлери от най-високо ниво като на 6 месеца се дослагва ново покритие. Боята и покритието изглеждат страхотно и е гладка като стъкло! Джантите са оригинални Ротор 19' , които са пребоядисани в цвят до този на колата за хомогенност, който аз харесвам и са перфектни без драскотина и нямат никакви кривини и заварки. Има сложени 15мм фланци на 4-те гуми, което я прави още по-широка и спортна без да е прекалено на марката Феръс, от които съм имал и на други коли и съм изключително доволен. Имам защитно самовъзстановяващо фолио на фаравете и стоповете преди керамиката. Висококачествено UV защитно фолио на всички стъкла без челно стъкло като само предните са 20% затъмнени, а другите изцяло. " Афтър" маркет RS5 предна черна решетка като пазя оригиналната. Предната греда е боядисана в черна боя, за да не прозира светлият й цвят. Има добавени черни вежди" над халогените, които за мен я правят по-ширка и красива като са слагани много професионално и здрави (минати са с керамика и те). Карбонов заден лип спойлер и карбонов дифюзьор. Само накрайницете на ауспусите съм сменил с черни с карбонов финиш да пасва визуално с останалата задна част. Махнати всички емблеми отзад като на мястото на задната емблема е добавен карбонова емблема на Батман от истински карбон правено от мен (няма такива да се продават). Сложени са също винтили с логото на Батман. Сложен e много професионо " неон" под колата без никакви кабели да минават отдолу с дистанционно управление (различни лед светлини).
Интериор:
Салона е като нов. Кожен салон без никакви забележки като кожата е мека, чиста и подържана. Въпреки перфектното състояние, се грижа постоянно за салона като колата се мие на 2 седмици без гъби и лятото й се прави детайлинг на салона - едва ли има такава в такова състояние. Също в детайлинг студио беше " избърсан" само видимата част на двигателя - НЕ Е МИТ. Колата е с оригинални карбонови елементи и алкантара като съм сложил карбоново копче на Старт-Стоп бутона, който стои брутално добре и си пасва с останалите оригинални карбонови елемнти вътре и вън. Имам сложен безжичен Андроид Ауто/CarPlay (от Ретрофит ShadowM), който работи супер и се вижда много добре. Колата е с оригинална BO аудио сисема (най-високия клас) и се чува страхотно!
Ходова част:
Колата нямам никаква ражда като е напръскана допълнително с парафинов спрей отдолу да не полепват боклуци и да се стича водата. Никакво хлопане и тракане, аз я карам внимателно! Правен е и реглаж в началото като я взех и всичко е перфектно.
Механика/Обслужване/Тунинг:
Сменени са всички накладки като предните са керамични да не цапат джантите - дисковете и накладките имат още много живот. Допълнително съм сменил оригиналните 1-но бутални предни спирачни апарати с 4-ри бутални от Порше Macan и са бодисани в червено. Сменена е спирачната течност на 67км. Също на 67 хил. км. й са сменени антифриза, масло на двигателя, всички свещи както и всички 4-ри масла на авт. скор. кутия, центр. диф. и спортния диф. (DSG fluid с 2-та филтъра, center diff/DSG gear oil, Sport Diff gear oil and ATF oil). Сменил съм и PCV клапана превантивно като се смени и още един малък клапан от тази система. Нямал съм никакви проблеми с двигателя и скоростната кутия. Преди година някъде сложих софт на двигателя и ск. кутип на 034 Motorsport (лидери в света на тунинг за тази платформа) на Stage 2 (+3000лв. само за Софта и работата, а всички подобрения минава 5-6000лв) с Advanced LC. Софта на кутията удължава живота и пази повече съединителите. Колата е изключително бърза и сменя предавките бързо и комфортно в същото време. Сложен е Transmission mount, което държи кутия здраво (може да се прочете за това в нета) като сменя предавките по-добре и е по-безопасно с него. Има чисто нов въздушен филтър и Intake на CTS, с който компресора се чува феноменално! Катализаторите са свалени (пазя ги) като са в перфектно състояния, а на тяхно място за сложени " избушени" такива. Колата не е шумна изобщо, но има много хубав звук в същото време.
Колата се пази и не се издеватлства като с нея имам направен само 1 launch! ! !
Причината за продажбата е нужда от по-голяма семейна кола.