Колата е track проект. Работена и поддържана в Mirafiori през последните 7 години. Мога да предоставя всички фактури от този период.
Двигател:
- BMW S54 SCHRICK Camshafts 288 /280 с DLC coated кобилици
- Водна помпа с метална перка
- CSF воден радиатор
- CSF маслен радиатор
- K&N интейк
- Мап от KBD - колата изкара 300кс на колела, като не и достига въздух за повече. Би следвало да изкара 320 с airbox
- NS Custom тампони на двигател и скоростна кутия
Изпускателна система:
- Средна част без катализатори
- Задна OEM част
Ходова част:
- Полиуретан тампони навсякъде където може
- Hardrace фиби отзад
- Близалки с пластмасов тампон отпред
- H&R стая щанги
- ST XTA 2-way adjustable окачване
- Разпробити планки на предните тампони на носачите отзад
- Чисто нови предни носачи на 10км
- Разпънка отпред
- Подсилен, ревизиран заден мост + разпънка отзад
Спирачки:
- Отпред E31 850Ci 4-бутални Brembo апарати, Rayland дискове с Ferodo Racing DS2500 накладки
- Планки hardrace и термо маркучи за охлаждане на спирачките - Ф60 с наборници в предната броня на мястото на халогените
- Отзад 4-бутални Brembo апарати от Porsche 996
- Идеята зад сетъпа е да се запази стоковия brake bias. Мога да предоставя повече информация за сетъпа.
Интериор:
- Корита и от двете страни. Шофьорското е с шина, с цел по-лесно излизане
- 6-точкови Sparco колани от шофьорската страна
- 6-точкови Schr? th колани от пасажерската в хомологация
- CAE short shifter
- Всичко лесно за премахване зад предните седалки е махнато
- Олекотени кори на вратите
Купе:
- Английско M3, обръщано, като през годините всички възможни болежки са изчистени
Други:
- Чисто нови джанти Pro Track One ЕТ25 10J. Има възможност да бъде продадена с друг сетъп джанти
- Въздуховод от единия фар
- Кара се на сликове на писта и почти няма излизания на улица през последните 3 години
- Има опция да бъде дабавен волан Sparco L360 - алкантара
- Има опция да бъде добавено 20 литра Ravenol RSS SAE 10W-60
- Има опция да бъде добавени допълнителни маркучи за охлаждане на спирачките