Допълнителна информация
На вашето внимание представям личния си автомобил - Volvo V50 2. 5T 2008-ма година, внесен от Швейцария. Приятно и не прекалено голямо комби с 230 кончета, халдекс и 6 ръчни скорости. Както е видно има и някоя друга екстричка, колкото да се почувстваме хора : )
Искате безопасен семеен автомобил с малко повечко сила? Volvo V50
Искате т. нар. слийпър? Volvo V50 - шведския братовчед на Фокус ST откъдето идва и окачването и силовото предаване. Двигателя си е добрата изпитана формула на Волво - редови петак с турбо.
Имате тинейджър, който иска мощна кола, но определено не му стига стажа да кара небезизвестна немска марка със задно задвижване? Volvo V50 - споменах халдекса. . . нали? Тук не губим време да изглеждаме нелепо, да въртим гуми и търсим сцепление - насочваме колата, натискаме газта и максималните 320 нютонметра приятно ни прилепват към кожените седалки, започвайки от 1500 оборота, та чак до 5500.
Моля, отделете време и разгледайте приложените ремонтни карти - по колата не е пестено нищо. Накратко каквото се сещам в момента:
- зареден климатик преди 3 седмици;
- обновени фарове - нови стъкла, фолио, ЛЕД на дълги и къси, почистване на целия корпус на фаровете и на места се погрижихме за леко оголена инсталация;
- моторно масло и филтри преди няма повече от месец;
- маслата на скорости и диференциали са сменени малко след като я купих;
- съединителя е сменян преди аз да я купя - потвърдено ми е от два различни сервиза;
- пълен ребилд на главата + ангренажен комплект, свещи и тн. при небезизвестния сервиз 100R познат като Румен от Тополи;
- пълен ребилд на преден и заден мост в сервиз Ауто Пулс (отново, моля прегледайте приложените снимки внимателно), за да може тези 230 кончета да стоят мирно на пътя;
- смяна на муфата на раздатката и всички прилежащи семеринги + масла в сервиз Софи Ауто;
- не мога да пропусна и ДМ Ауто Плюс - помогнаха ми да остраним теч от раздатката;
- реглаж на преден и заден мост при Пъшев Ауто;
На този етап не се сещам нищо друго. Автомобила е напълно изряден с всичко платено. Кара се ежедневно затова и не си позволявам да го занемаря, ще си седи на обява, а аз ще си го карам и обслужвам, докато някой друг не реши нещо. Давам и старите предни полуоски, тъй като може да се рециклират вместо да давате 2 бона за нова полуоска (да, точно така, толкова са).
След като толкова я хвалих, защо я продавам?
Първо, защото така искам. Второ, тази кола е всичко друго, но не и проходима. Скоро се местя на отдалечено място с чакълени пътища, съответно ми трябва нещо по-високо. Бартер бих направил за някоя от масовите джипки по пътищата - Аутлендър 1ва или 2ра генерация, ЦРВ 1ва или 2ра генерация, РАВ4, Витара и тн. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО бензинов двигател. Пък за парите ще се разберем.
Понятия като " крайна цена" са ми неизвестни, тъй като цената съм я посочил и даже си е подарък като се сметне колко съм налял. Не съм търговец и не гоня някаква печалба, но обаждания по телефона да ми свалят 1000 лева за едното " здрасти" са ми честно казано неприятни и доста бързо прекратявам разговора.
Който иска да свали цената, нека дойде с някакъв довод пък ще видим : ) При въпроси звънкайте, уморих се да пиша. . .