Допълнителна информация
Продавам близката до сърцето ми S4ка.
Преди да я взема гледах RS4ки и в крайна сметка се оказах с тази по-бърза от RS4 кола, същите шаси, окачване, диференциали, спирачки, по-лека предница, и разбира се, по-надежден и по-евтин за поддръжка мотор.
Започвам с първите рядкости за тук:
- Не е сглобявана в Мексико (демек американска )
- Не е блъскана, не е нов внос с неясен живот в Италия
- Не е направена максимално евтино, а максимално добре
- Е на реални километри, с ясна история - от ден 1 до 2021г. е с един собственик, който в последсвие основава Ars Motors Service, където я поддържам и аз до днес
Състояние:
- Преди 50к км са сменени вериги (както и много други неща), целият мотор и компресор са ревизирани, общо взето няма какво да сменяте следващите 100к км, (освен PCV клапана, който е препоръчително по-скоро)
- Преди 70к км скоростната кутия е сменена с чисто нова, фейсова (по-безпроблемната) кутия, та и тя вероятно ще служи вярно още дълго
Екстри:
- Има важите: редкия при Sките спортен диференциал и спортно окачване
- Има и почти всички други, освен подгрев и панорамен покрив
Подобрения за поне 15к лева:
- 510 коня - с къстъм ролки на компресора и къстъм мап
- Подобрено охлаждане, да остава тия коне за повече от 2 давания на газ - голям ECS кулер, ел водна помпа за rsq8
- Спирачна система от RS + стоманени маркучи - да може и да спирате като давате газ
- Подсилен държач на кардана - слабо място при по-засилените коли
- Вътре е с фейсовия волан и лост
- Керамично покритие на цялата кола
- Много неща които сигурно не се сещам на прима виста
Допълнителни:
- 2 комплекта оригинални джанти
- 19ки с Michelin Pilot Sport 4S чисто нови (на 300-400км)
- 18ки с Bridgestone LM005 (на един сезон 3-4000км)