Допълнителна информация
Колата е правена с много желание и пари.
По талон първата регистрация е 1995 но самия модел е до 1985, явно доста време е била в склад или шоурум.
Както се вижда на снимките е с АМГ пакет, предния капак е от SEC(алуминиев). Сменил съм 4те врати, 4те калника и двата ламаринени прага.
Изкърпена е навсякъде където е имало проблем.
Поставени са чисто нови предни и задни дискове с накладки на марката ATE.
Нови задни амортесьори Kayaba.
Чисто ново предно стъкло Pilkington
Цялостно пребоядисана преди 2 години.
Джантите, които предават страхотна визия и са съобразени с поколението на колата са италиански 19" спортпакет с фланци 20мм отпред и 40мм отзад и с чисто нови гуми отзад на 3000км.
Чисто нови тампони на двигателя, чисто нови хидравлични маркучи за управлението.
Монтирана е хидравлична рейка на мястото на секторната кутия.
На изпускателната система е поставена CUT OFF клапа с дистанционно управление за дс можете при желание да чуете плътния звук на гръмогласния осмак.
Чисто нов висящ лагер.
Сърцето на автомобила, а именно двигателя е от W220 S500 306к. с. (кара се само с Motul 10/60)сме настроили с тунинг компютър Мега 3, като заедно с него сме монтирали и заводския 5 g-tronic със специален тунинг контролер, който управлява скоростите и благодарение на него сме поставили и активирали пера на волана за ръчна смяна на предавките, за по-спортно усещане. Има джойстик за настройки и дисплей поставени до скоростния лост.
Кожения салон, който разполага с подгрев и ел. Регулаж също е свален от W220
Поставен е оригинлен голям воден радиатор за добро охлаждане, както и ел. Перка настроена да включва автоматично на 92 и да изключва на 87
Волана е от естествено дърво в комбинация с хром спици на марката MOMO.
Газовите дюзи Херкулес и изпарителя са за двигател до 400коня, така че няма проблеми с мощността.
Разхода е между 17/100 и 24/100 газ в зависимост от начина и терена на карането.
Аудио системата е комбинация от Pioneer, BOSE и Infinity(Harman International Industries)
ВЕРОЯТНО ИЗПУСКАМ НЯКОИ НЕЩА ПОНЕЖЕ ОТ ТОЛКОВА ПОДОБРЕНИЯ ВЕЧЕ НЕ ПОМНЯ КАКВО СЪМ ПРАВИЛ
Колата се кара всеки ден, възможен е оглед постоянно