Допълнителна информация
Продавам си колата, аз съм втори собственик в България. При мен е от 2019 г, тогава беше на 190 000 км (не знам колко са били реални, аз съм ѝ направил 70к след това).
Масло се сменя на макс 7000км, има дребни забележки отвън, вътре е доста запазена с оглед на двете деца, които се возят отзад.
Подобрения:
Автомобилът е с подкован мотор, турбо VF43, даунпайп, кулер от sti, бензинова помпа 255, радиатор Mishimoto + охладител за автомата.
Настроена е при Калин на 100 октана сейфти карта 1. 3 бара пик, 1 бар холд, като има възможност и за още малко побутване. Не е мерена на дино, според мапера е подминала 300 на мотор.
Окачване:
Pedders черна серия, която сваля с 4-5 сантиметра, в момента е с 2 см подложки, могат да се демонтират, ако искате да е по-ниска. Монтирана е по-дебела щанга 20мм отзад от sti.
Вози стегнато, без излишни бутания и удари, няма да ви изпадат бъбреците.
Предни спирачки 4-бутални от wrx с дискове EBC.
Ръжди няма, или поне аз не виждам.
Оправени са задните вежди с нови, понеже бяха тръгнали.
Всичко по колата работи климатик, седалки, подгреви, прозорци, панорамният покрив е в изправност.
Огледалата са jdm от преди фейса с прибиране.
Фаровете са шлайфани, защитени с фолио, вътре са направени черни.
Затъмнени стопове от преди фейса.
Има гражданска и каско, 2 ключа.
Джанти 18 Enkei с летни гуми Uniroyal Rainsport 5 235/45/18 с още хляб в тях.
Pioneer мултимедия качена горе с jdm коруба за таблото поддържа безжичен carplay и Android Auto, говорителите са Helix с двукомпонентна система отпред.
Сигурно има и още неща, за които не се сещам.
Моля, ако искате да си разказваме вицове за коли, цени и нещата от живота, нека не си губим времето.
Тест-пилоти и тигри от сходен характер не толерирам.
Можете да закарате колата в сервиз по ваш избор, стига да разбират от марката.
Цени по телефона не коментирам.
БЕЗ бартери.