Допълнителна информация
Здравейте, продавам напълно готов пистов автомобил.
Двигател:
- биели Maxxspeedingrods
- ARP шпилки за главата и основните лагери
- бутала от 2. 8
- маслена помпа с нова custom ос с 3 болта
Двигателя е изцяло ревизиран от-до, всички гарнитури, лагери, семеринги и вериги са сменени.
Блока и вала са мерени, проверени и са перфектни.
Гарантирам, че е перфектен във всяко едно отношение и няма да има каквито и да било технически проблеми с него.
Периферия:
- маслена конзола от МЗ с термостат и изводи за охлаждане + връзки и радиатор DO88
- бобини от VAG
- изпускателен twin scroll колектор от The kangaroos team
- Лагерно Турбо TURBOSYSTEMS S57 - чисто ново.
- Wastegate TURBOSMART 40 gen V
- Интеркулер 450/300/63мм
- Механичен дросел
- турбо интейк от неръждавейка с филтър защитен с мембрана от Guardianfilters
- Даунпайп и генерация на 76мм с мека връзка и резонатор стигаща до диференциала.
- Електроника на LD performance Megasquirt 3 с табло и инсталация plug & play.
- 8HP70 в компект с електрониката, кардан към м3 заден мост, както и с монтиран допълнителен охладител за маслото и монтиран oil pan с допълнително охлаждане.
Има по-голям воден радиатор и преправена система с казанче от е36 м3.
Сменени помпи в резервоара и във външен съд- като автомобилът се кара на 0. 8 бара и 50/50 бензин Shell V-power 100 и етанол и вади 402, доста линейни коня за турбо мотор.
Окачването е KW Clubsport V3
Предните спирачки са чисто нови - 4- бутално Brembo, с чисто нови накладки RSL29. Съпорти от NS Custom. 380 mm дискове от М3 Е92. Вървят в комплект с носачи от е46м3, шенкел от м3, накрайници от м3 - реално колата е с предница от е46м3
Заден мост - е46 м3, заедно със спирачките пълен комплект- Също така автомобилът е с подсилено купе, независимо, че нямаше проблеми го направихме превантивно, и също изразяхме веждите и заварихме, за да побират по-големите гуми и всичко беше направено в Мирафиори. Сменени задните камбър щанги.
Преден кастър тампон на MRT
Джантите са чисто нови JR SL01 10. 5J с предни гуми 295/30 R18 Nankang AR1 и задни 315/30 R18 Nankang AR1.
Предна разпънка от е46 м3 кабрио- по-твърда е.
Предния капак, задния капак, калниците са от фибро стъкло.
По интериора:
Мокета е с изстърган дунапрен и интериора е олекотен от всичко излишно, без да е рязано от купето нищо. Автомобилът в момента е около 1260-70 килограма без пилот и гориво.
Шофьорската седалка е sparco grid q qrt като е монтирана с шина спарко и възможно най-ниски адаптери за е46 от ns customparts. В компект с 4 точков колан на спарко
Волан M3 E46 с пера
Предполагам че изпускам доста за автомобила, при въпроси на дадения телефон