Допълнителна информация
Мазда 3 - 2. 3 бензин/газ - Седан. 170коня
Колата си има и плюсовете и минусите всичко е описано в обявата за да няма скрито и покрито / тъй като заради такива неща аз брах ядове !
2004та година и се води -mazda 3 speed.
Колата е спортната версия , има прагове, спойлер, задна и предна броня към външния пакет , заводски!
Екстри-
Сензор за дъжд с авто чистачки
Темпомат/автопилот
Мултиволан, мултимедия/GPS, Bluetooth
Кожен салон , автоматични фарове -дневни
Работещ климатик
Газ описана в талоните
Шибедах, работи , не тече! !
Омасляване на дюзите за газта
Допълнителни места за захващане на детски столчета отзад
Плюсове-
Малък удобен спортно устроен седан идеален за града , евро4/еко3.
Практична , евтина за поддръжка , и запазена , до август 2024та е седяла само в гараж.
Минуси-
Започваме с най-големия колата работи неравномерно има проблем със 2ри цилиндър , което ми беше известно когато я купувах , при ускорение във високи обороти мига чек енджина(check engine) но това не значи че ремонтът е задължителен ако някой желае колата се кара и така просто е по-слаба , проблема може да се отстрани за около 1000лв , колата работи и няма да умре заради това , но влиае на вървежа и на място на неутрална седи на 0. 8 оборота и потреперва като дизелче (което не е готино) ! ! ! ! ! ВАЖНО имам втори такъв мотор 2. 3 от мазда 6 , продава се за 500лв , ако някой иска направо да го сложи пак общо с работата ще е 1000 или ако имате човек да ви го направи по-евтино! ! Другия мотор е здрав!
Има ръжда на третия стоп съвсем малко и на единия праг под разширенията пак малко , за мазда ръждата е минимална , другаде където е тръгвала е хващана веднага и е мазана с ръждопреобразовател и боядисвана.
Кормилната уредба е за смяна на накрайници , скърца при дупки и на десени завои .
Шофьорската седалка има малко скъсано (всичко се вижда на снимките)
Малко за колата-
Взех я от Благоевград началото на Юли с идеята да се занимавам с мотора и да си я карам - тъй като имах мерак за точно този модел супер много , предишните собственици ми бяха казали само за мотора , и бяха скрили други проблеми , прибрах се в София и в същия ден колата изгастна в движение , оказа се че инсталацията при компютъра е преработвана и се е откачила жичка , беше мъка да се намери точния проблем при условие че никой не можа да се сети че може да има нещо такова , дадох 600лв за пълно преправяне на цялата инсталация отпред . След това 200лв глоба в кат за смяна на талоните тъй като предишния собственик не е от София и трябваше да мина канал за смяната , но се забавих повече от месец заради сервизите с инсталацията, добрата новина е че следващия собственик не трябва да минава канал за талоните. Веднага след кат , влезе пак в сервиз за пълно обслужване преди 300км точно - 2 ремъка , 4 иридиеви свещи бош, филтри, масло , накладки на 4те гуми и нов акумулатор с гаранция още над 600лв. Продава се защото с тези допълнителни разходи , покупката и лични неочаквани обстоятелства се озовах без средства и няма да имам как да се занимавам с нея скоро време , колата е за човек с мерак който да се занимава с нея защото си заслужава , купето е напълно здраво и без удари, заслужава си да се види!
Коментар на място .