Допълнителна информация
Аз съм втори собственик в България и 3-ти на колата. Купих я 06. 2016г на 226359км от приятел, който я е вкарал от Италия на около 80к км 2005-2006г. През годините съм сменил:
- съединител с долна помпа
- компютър на климатика, клапан и никога не се е налагало да се допълва
- монтиран DRL на дългите светлини с функция - изпрати ме до вкъщи
- Becker Traffic Pro с поставен Bluetooth за музика и иантена за GPS, но без карти
- всички датчици по двигателя оригинални от БМВ
- Ламбда сонда
- 4 диска с накладки, като предните са от 316мм от е38 с 4-бутално Brembo, монтирани са така че да може да се върнат оригиналните
- ново средно и крайно гърне с наличен катализатор, на ГТП от юни месец получи ЕКО 2
- реплика фарове черна Хела с ксенон, препоръчвам да се рециклират
- чисто нови амортисьори, шок тампони, прахоуловители, лагери и -4см пружини отпред
- гумено каре на кардана
- скоростна кутия от е36 и шифтър от 525TDS фейслифт - шортшифтър
- воден радиатор, втора водна помпа
- амортисьори на багажник и преден капак
- нови тампони на задния мост + черешки
- изцяло пребоядисана, имам снимки от процеса на боядисване - без рязано, кърпено и замазвано по купето!
- допълнително монтиран подгрев на огледалата, оригинална задна заплака с панелчето от е32, но не е вързана
- пръскалки на предното стъкло с подгрев
- 5 броя джанти Style 66 спортпакет + 4 броя Style 18 16-ки със зимни гуми
- голям борд с кодинг и лостчето за управление, но не знам как да го подкарам
- LED крушки на номера
- Bosch S5 AGM 95Ah, (гелов)
100% изпускам неща!
Заводска аларма с имобилайзер и затваряне на прозорците от ключа, напълно заводски фейслифт - решетки, огледала, пластмасови прагове. Колата НЯМА газ и никога не е имала, кара се само на бензин.
Платено всичко до края на 06. 2025
Забележки - дисплея на километража е за рециклиране с времето става все по-зле и все по-рядко показва четливи числа, заден десен амортисьор потропва, след боядисването не е полирана, а само пастирана и не е изкарала пълния потенциал на цвета, волана и лентовия кабел са от е38 и не изключва мигачите. Дребни външни забележки и такива по салона.
Колата няма заварявани диференциали, суббуфери и т. н.
Колата е на 30г и не е като от магазина!
БЕЗ БАРТЕРИ!
Причината за продажбата е че работя от вкъщи и годишно минавам с нея не повече от 4000км и защото имам доста по-нов автомобил за ежедневието. Също така нямам гараж където да я съхранявам.