Допълнителна информация
Здравейте!
Фокус с двигател 1. 8 атмосферен бензин с верига е на Вашето внимание. Това е японски двигател на Mazda. Описанието е по-дълго от обикновено и е за човек, който наистина се интересува какво е правено по този автомобил. Няма ръжда по купето отдолу. Тук ще изложа информация за тази кола както следва:
Притежавам я от януари месец 2021г като тогава е закупена от софийска автокъща НикАуто на реални километри, внесена от Швейцария. Тогава беше на 167 000км. Карам я вече над 50 000км. Поддържана е много добре и всичко е подменяно навреме тъй като имам достъп до авточасти на доставни цени. С наличен катализатор.
На тези 167 000 км, веднага след покупката е сменен съединител тъй като нейният буксуваше. Също така и термостат понеже не държеше работна температура, а по-ниска. Тогава се сдоби и с нови летни гуми, които са си супер и сега.
На 179 000 км са сменени тампоните на стабилизиращата щанга и лагер на главина отпред вляво.
На 202 600 км - смяна гарнитура на капак на клапаните понеже започна да омаслява при свещта на 1ви цилиндър и поставяне на качествена газова уредба с резервоар на мястото на резервната гума и оригинална патерица в багажника. До този момент не бях използвал толкова много автомобила, карах го на бензин и мислех, че няма смисъл от газова уредба, но когато започнах да шофирам повече видях, че газта значително ще облекчи месечния ми бюджет.
Между другото е класифицирана категория 4 на прегледа, което й позволява сигурно влизане в центъра на София.
На тези километри като типична алпийка двата й предни калника бяха изгнили и прецених да ги сменя с чисто нови та съответно са боядисани, поставени и няма ръжда повече.
На 210 000 км е правена предницата като са сменени биалетки, тампони на предни носачи(всички), семеринг дълга полуоска/дясна/ + висящ лагер там, масло на скоростната кутия и жила на скоростите, настройка на газовата и смяна на филтри на газта, нов тампон на двигател горе вдясно, който е хидравличен.
На 221 650 км смяна филтри газ и напълнен климатроник.
Разбира се е обслужвана редовно със стандартната смяна на масло. Почистен EGR клапан.
Колата е с хубави иридиеви свещи подходящи за газовата уредба.
Чисто нов акумулатор!
Супер запазена е вътре.
Върви с два чифта стелки - мокетени и гумени тип легенчета. Карам я с калъфи на седалките, за да не се цапат. Има изкаран AUX кабел за слушане на музика по избор. По външния вид има малко забележки, нормални за годините.
Разход на гориво:
Градско в София 9-10л/100км газ
Извънградско:
Със скорост 80км/ч харчи 5л/100км газ.
Със скорост 100км/ч харчи 7, 5л/100км газ
Със скорост 140км/ч харчи 9/100км газ
Единственият минус е, че харчи масло поради нужда от подмяна на гумичките на клапаните, но мисля това да го оставя на новия собственик да го разреши.
Върви с лети джанти 16ки с летни гуми както и железни отново 16ки със зимни гуми предни чисто нови и задни на 4-5 год. И двата комплекта са размер 205/55/16.
Причината за продажба е сериозно нарасващата нужда от по-голяма кола.
Има всичко платено и се кара ежедневно.
Цената на тази кола не е случайна. Тя е стегната и готова за път. С нея пътувам спокойно и уверено в България и чужбина. Заповядайте на оглед.
Фокуса е със следното оборудване:
- регулируем волан на височина и дълбочина
- работещ мултиволан
- регулируема твърдост на волана в 3 режима (comfort, standard, sport)
- двузонов климатроник
- ESP контрол на стабилността
- предни ел. стъкла
- предни, странични въздушни възглавници и възглавници в страничните колони
- регулируеми по височина фарове
- фарове за мъгла
- възможност за поставяне на багажник тип напречни греди
- кука за теглене
- крик + ключ