Допълнителна информация
Много добро състояние, с дребни външни забележки- не е нова кола все пак. . . Пробегът преди 6 месеца беше 249 000км. , днес вече е 260 000км. - колата се кара и поддържа според нуждите. . .
Преди Великден ще бъде сменен комплект ангренаж + масло и всички филтри- ако купите колата ПРЕДИ да ги сменя цената слиза с 1000лв. , горе-долу толкова струва упражнението. След смяната цената си остава сегашната- дали аз, дали вие ще ги смените важното е, че ще имате обслужен автомобил. . .
ГТП до 09. 12. 2025г. , 3-та еко-тъпотия, налични и отлично работещи катализатор и ДПФ филтър- колата НЕ пуши при никакви условия.
Винетка до 19. 04. 2025г.
Закупена НОВА ВИНЕТКА с валидност от 20. 04. 2025г. до 19. 04. 2026г. , за справка- последната снимка
ГО платена изцяло до 17. 09. 2025г.
Нови предни накладки (сменени на 27. 12. 2024г. ), ново жило на ръчната и заден ляв спирачен апарат.
Седалките в багажника са налични, но са сини- получих ги с колата и никога не съм ги слагал или ползвал.
2 комплекта гуми като летните ги виждате, зимните са на стоманени джанти + тасове и болтове за тях- и двата комплекта ще изкарат поне по 2 сезона още.
Почти всички лампи по колата са подменени с диодни- къси, дълги, предни мигачи, дневни светлини, плафоните в купето, лампи на задния номер. Активирани габарити като ДНЕВНИ СВЕТЛИНИ
Заводски заден парктроник- работещ
Заводска навигация- работеща, но реално безполезна тъй като последните карти са от 2014г. . . Поне радиото изглежда прилично с този дисплей. . .
Навигацията чете дискове с мр3-ки което все е нещо. . . Има и вграден гсм модул за разговори- може да се ползва с Extra sim което е идеално за клиенти на А1. . .
Наличен заводски cd changer- работещ, но само заема място тъй като НЕ чете мр3-ки. . .
АВТОМАТИЧНИ ЗАДНИ ВРАТИ- отварят се и от ключа. Ел. стъкла дори и на плъзгащите се врати, открехващи се най-задни стъкла.
2 ключа с дистанционни.
Заводска печка WEBASTO- работеща отлично, сменени тръби (гадни и скъпи), нов антифриз
2 чекмеджета под предните седалки
2-зонов климатроник- работещ добре. . . Има и нещо като 3-та зона (не съвсем) на климатроника за задните седалки. . .
Изцяло подменен макферсон и от двете страни- лагер-тампони, пружини, амортисьори, тампони стаб. щанга
Разход- средно е около 7, 5-7, 7/100. . . При повечко извънградско слиза и до 7-7, 2/100. . . Градско разхода е на моточас, но общо взето спира до 10/100. . . Извън града е леко над 6/100- снимките си имат дата и са от пътуване Варна-София-Варна за 1 ден