Допълнителна информация
Toyota Soarer
V8 1UZFE, Kупе,
Основна информация
Година: Юни 1992
Пробег: 130, 000 km
Гориво: Бензин
Скорости: Ръчни
Колата е в отлично състояние за годините си. Мотора е първата и най- желана версия с дебелите биели
Козметични забележки нормални за 30г кола
Без ръжди
Пълен ел пакет, ( ел регулиране на волан, ел седалки, Ел стъкла, Ел огледала ( с подгреви и прибиране).
Джанти 18-ки
Абсолютно перфектно работещо ВЪЗДУШНО ОКАЧВАНЕ! !
Ново управление на парното (без избледнял дисплей).
-дабъл дин плеър, усилвател захранващ заводския бас.
-Ксенон на късите светлини
-прозрачно фолио на фаровете, -ветробрани
- прагове
- заден лип
- четири бутални предни спирачни апарати от лексус лс400
- заварен диференциал(може да се върне и стандартния отворен диф)
-Волан от лексус ис200
- line lock- система заключваща предните колела чрез натискане на едно копче
Колата съм я конвертирал от автоматична кутия към ръчна скоростна кутия от бмв (е39 530д)
Използвам е кит на AdamAt включващ:
Фланец, маховик, усилени притискател и феродов диск
- поръчков кардан направен и балансиран от Феликс.
- шофт шифтър
- педал с конзола за съединителя от тойота супра
- чисто нова горна помпа от супра
- конзола около скоростния лост закупена от garage D.
- заводския километраж е направен да работи с новите скорости
- генерация ф60 , с X pipe, и гърнета turboworks
Колата е на около 130 хиляди км.
Колата е с нов компютър /standalone ecu megasquirt 3, направена от LD performance
Направена е конверсия към бобина на всеки цилиндър.
Практически без проблем колата е готова за турбо конверсия.
Ако имате интерес към същия автомобил за проект, по-който има много работа мога да го дам на доста по-ниска цена.
Вероятно пропускам някой неща.
Документално изрядна, регистрирана, с преглед, гражданска.
Моля не ми губете времето ако не търсите покупка.
Нямам желание и време да показвам колата на хора обичащи да разглеждат интересни коли!
Възможност за бартер ако ми хареса предложението