Допълнителна информация
Колата е при мен от 2 години. Мога да кажа че е един автомобил, който доставя невероятно удоволствие от шофирането. След като я взех, направих ребилд на мотора, заради висок разход на масло. В момента е на 3 хиляди мили.
Всеки един детайл в мотора е проверен и мерен. Колянов вал, блок, глави, хлабини, луфтове , ключ на сегменти, всяко нещо е правено по спецификация за сетъпа, който е предвиден за колата.
Ковани бутала JE pistons с керамично покритие
Колата оригинално е с 5ат автомат, но от предния собственик е направен суап с ръчна 6 степенна кутия от СТИ, по която всичко е сменено с ново - всички избирачи , синхрони и лагери с оригинал от Япония.
Съединител Xtreme heavy duty organic.
Къстъм генерация от нераждавейка на 76мм с резонатор и крайни гърнета Магнафлоу, звука е страхотен.
Downpipe и uppipe ToyoSport
По-голям воден радиатор Mishimoto
Голям интеркулер FmicPro
Рециклирана турбина IHI VF40 с по голяма
билет перка /Термо одеалце/
Wastegate на Forge с пружина на 1 бар
Трипортов соленоид МАС
Дюзи 565 кубика ТОР feed
Регулируемо окачване Tein Street Basis Z
Coilovers
Спирачки Prodrive /Alcon.
Колата има голяма мултимедия с Apple carplay и Android auto.
Колата е настроена за да се кара всеки ден и да е сейф, при желание лесно може да се постигне доста по висока мощност.
Накладки Брембо рейсинг
Нови масла в мотор, кутия, диференциали.
Всичко по ангренажната група е сменено.
Спортен панелен филтър Pipercross
Сменени всички тампони по задния мост. Зимни гуми KUMHO в добро състояние както и комплект летни гуми NEXEN.
Има всичко платено - гражданска, винетка и т.
Към колата вървят и всички части необходими за да стане отново автомат, ако някой има желание.
Това включва конзола, избирач, педали, компютьр, кутия, диференциал, полуоски и тн.
В автомобила са вложени доста средства и труд.
Технически автомобила е в добро състояние. Дребни забележки нормални за кола на тези години.