Допълнителна информация
На вашето внимание представям Opel Ascona 1. 6 SR, която по талон е 1985, но по всичко личи, че това е годината на първа регистрация.
Автомобилът е в мое притежание от 2020 година като по думите на овдовялата съпруга на предишния собственик е внесена от Швейцария през 95-та година и от тогава е имала общо трима собственици, като броя себе си.
Колата дойде при мен в занемарено механично състояние и по нея са направени немалко неща:
- нова спирачна помпа с казанче, нови спирачни барабани и цилиндърчета, тръбички и спирачни маркучета.
- подменени горивни маркучи
- всички маркучи по охладителната система
- нова механична бензинова помпа
- сменена гарнитура на цилиндровата глава, напасване на клапани, гумички на клапани и тн. стандартна процедура
- нови амортисьори на пета врата
- карбураторът е почистван и настроен, но явно има нужда от по-прецизна настройка
- нови вътрешни и външни карета на полуоските
- всички тампони по предницата
Сигурно пропускам още неща, но мисля си личи, че по механичната част не са пестени ресурси и време от моя страна.
Малко повече за самия модел. Заводски излиза с най-обикновения модел на универсалното Рекаро с тапицерия тъмно кафяво каре, опционалното табло с допълнителните уреди оборотомер, стрелка за моментен разход и волтаж на акумулатор, кафяви тонирани стъкла, спойлер, задна чистачка и подгрев на задното стъкло. (да, и за мен е комично да ги изброявам, но за мое учудване не всички излизат базово с такива " екстри" ).
Скоростната кутия е 4 степенна като преминаването към 5 степенна не е особено трудна задача, тъй като двигателят 16SH е от подраздела на по-големите 1. 8, 2. 0 намирани при Вектра А и други модели.
Разполага с обикновена газова уредба с плочка, а не варварски разпробити вентурита (и това съм виждал), вписана в талона. Бутилката е подменена преди 2-3 години.
Колата се продава с оригиналните за нея 14 цолови джанти, които излизат само с SR версиите на Кадет и Аскона, а по желание може да се добавят и някои други.
Оригиналните Рекаро седалки имат нужда от ремонт. Към момента е монтирана единична C81 на шофьорската позиция, тъй като не остава време и ресурс за ремонта на оригиналните.
Показал съм състоянието на пода на част от снимките, но който има интерес мога да изпратя още допълнителни снимки където да се видят забележките. В общи линии е много добре съхранен екземпляр от много рядко срещана модификация на Ascona C. Разбира се има немалко козметични забележки, които са съобразени с цената.
Към колата се дават резервни части и чисто нови външни прагове и вежди.
Отделно колата е излязла от завода без комплект предпазни колани на задната седалка, но открих такъв и ги давам към нея, който иска да си ги монтира.
Моля да не започвате с пазаренето преди да си направите труда да я видите на живо.
Най-лесно ще ме откриете във вайбър, тъй като нямам постоянно възможност да отговарям на телефонни обаждания.