Допълнителна информация
БМВ Е31 850i V12 с ръчни скорости, без ръжда. Колата е възстановена до фабричен вид. Всичко по нея е 100% оригинално (и от ОЕМ производители), без модификации, интервенции и т. н. Колата е с 300к. с. и 6-степенна ръчна кутия. Като екстри (извън стандартните за модела) има EDC (електронно-регулируема твърдост на окачването), спортни седалки, завиване servotronic, аларма, задна щора и др.
Каквото е имало нужда да се оправи, съм оправил, каквото е било износено съм сменил, вкл. много неща, които са сменени просто превантивно. А именно:
- нова боя в оригиналния цвят (Calypsorot); не е кърпена, просто никога не е имала ръжда
- запалителна система: нови капаци и палци на дистрибуторите, свещи, кабели, рециклиран алтернатор
- датчици за позиция на коляновия вал
- охладителна система: нова водна помпа, термостат, радиатор, резервоар, маркучи, гарнитура и тръби в средата на V-то (" valley pan" ), нови температурни датчици
- нови гумички на клапаните, гарнитури на капаците на клапаните, нови клапани и маркучи за картерните газове и др.
- хидравлична система (за серво волан и спирачки): нов акумулатор на налягането (" brake bomb" ), хидравлични маркучи, спирачни маркучи, нов филтър и гарнитури за CHF11S
- ремъци, ролки, обтегачи
- гарнитура на картера
- всички горивни маркучи в двигателния отсек са нови
- парно и климатик напълно рециклирани: ново радиаторче за парно, рециклирани клапани за парно, тествани и сменени серво-моторчета на въздуховодите, нови уплътнения на климатика, конвертиран от R12 към R134a с ново масло и зареждане с фреон
- изпускателна система: чисто-ново оригинално дясно гърне (лявото си беше окей), " нови" катализатори от 850i на ниски километри
- рециклиран борд-компютър (всички дисплеи и бутони работят)
- разни интериорни и екстериорни части и дреболии, вкл. нов оригинален скоростен лост и нови оригинални стелки от БМВ
- датчици и уплътнения за течността на чистачките
- оригинални джанти стил 8 (също рециклирани/пребоядисани)
- окачване: предишният собственик е купил нови оригинални амортисьори с EDC, което работи перфектно; той е сменил и някои носачи и тампони, но има още няколко, които са за смяна
- светлини: всички светлини работят, фаровете се вдигат и свалят без проблем, единият фар е с нова кутия, понеже имаше счупен щифт.
- компресията на двигателя е добра и консистентна във всичките 12 цилиндъра
Имам фактури за всичко по-горе!
Колата се намира в София и може да се види/тества. Както виждате, доста пари и труд са вложени в колата и резултатът е една класика в страхотно състояние. Ако гледате други обяви за Е31 ръчка (то в България няма, но по чужбината има), не само че няма да намерите по-евтини, ами и тези, които ще намерите на по-висока цена, ще са всъщност в по-лошо състояние.