Получихте нова обява по филтър
Без снимка





Промяна на цена на наблюдавана обява
Без снимка промяна в цена


стара цена
нова цена
Вход | Нова Регистрация
Иконка добави обява ДОБАВИ ОБЯВА
Начало Публикуване Търсене Новини Rent-a-car Средни цени Дилъри Моите обяви
Дата на производство
ноември 2000
Двигател
Бензинов
Мощност
150 к.с.
Евростандарт
Евро 3
Скоростна кутия
Автоматична
Пробег [км]
188331 км
Публикувана в 0:43 ч. на 12 ноември 2024 г.
Обявата е посетена 34 пъти.

Технически данни


Дата на производство
ноември 2000
Двигател
Бензинов
Мощност
150 к.с.
Евростандарт
Евро 3
Кубатура [куб.см]
2400 см3
Скоростна кутия
Автоматична
Категория
Седан
Пробег [км]
188331 км
Цвят
Светло син
VIN номер
1G1NL52TXXC002079
Безопасност
Адаптивни предни светлини
Електронна програма за стабилизиране
Система за защита от пробуксуване
Други
С регистрация
Сервизна книжка
Екстериор
4(5) Врати
LED фарове
Металик
Интериор
Кожен салон
Комфорт
USB, audio\video, IN\AUX изводи
Датчик за светлина
Ел. Огледала
Ел. Стъкла
Ел. регулиране на седалките
Климатик
Серво усилвател на волана
Система за контрол на скоростта (автопилот)
Стерео уредба
Автокъща Кентавър

Допълнителна информация


Здравейте предлагам една голяма атракция - Chevrolet Oldsmobile Alero GLS. Изключително рядък, елегантен и красив автомобил, както от вън, така и от вътре за годините си. Колата има история и е много малко позната сред хората. Това е последният модел на марката и е част от стратегията на компанията да навлезне на европейския пазар, в последствие започват да я предлагат като шевролет за да бъде разпознаваема. Това обаче не се получава и в резултат на ниските продажби GM решава да свали Oldsmobile като марка. В нашите части е предлагана само в Белгия, Холандия и Израел.
Колата е карана :
76 000 км в Белгия
103 000 км в Холандия
9 000 км България
В Холандия не е карана 3 години в представителство на Волво преди да бъде закупена и докарана на собствен ход в България. Прекарва 2 години в България без да се кара и е закупена от мен в прашен вид.
Екстрите, които предлага колата са:

Автоматични фарове
Автопилот
Електрическа седалка за шофьора
Кожен салон и волан
Два входа за 12V
Многоточково интериорно бизнес осветление
Аудио система с 6 говорителя
Система ETS против пързаляне
4 къп холдера, 2 жабки, пепелник
Автоматично и ръчно заключване на вратите
Бутон за отваряне на багажника на дистанционното без да е необходимо да се отключва колата
Заключване на задните прозорци и врати при возене на деца.
Допълнителни екстри, които съм добавил по моя визия и план:
Замяна на халогенни фарове, стопове, габарити и интериорно осветление с LED. Натоварването върху акумулатора е с 60% по ниско натоварване.
Фаровете са регулирани както следва:
Къси H7 LED 4300k
Дълги H1 LED 6000k с иновативни за цокъла турбини.
Голям кеф е като се кара нощем?
AUX кабел с касетка, което е много по-качесвен вариант от трансмитерите, а също така смятам че оригиналното радио си е топ и класика с колата.
Датчик за следене нивото на акумулатора.
Актуално техническо състояние на колата:
Колата като цяло е здрава и всички системи работят в изправност без да се чуват по особенни шумове. ? ? Проблем може да се окаже липсата на катализатора при прегледите. При необходимост с всички разходи ще струва около 500 лв да се купи, достави и монтира. Не работят електрическите огледала но могат да се настройват ръчно, също така могат и да се оправят. Проблем беше модулът с бутоните. Има резервен.
Поддръжка:
На 181000 км сменени масла филтри, антифриз, компресор на климатик, ангренажен ремък и ролки.
Рециклирани са механизмите на задните прозорци, тъй като характерно за модела пластините на повдигачите бяха от пластмаса типично за GM? . Сега си работят нормално.
Сменен преден ляв говорител и рециклиран десен, тъй като десния все още си работи добре.
Почистени пиновете на големите бушони от патина. Хубаво е да се почистват поне веднъж на 1-2 години.
Диагностика на климатичната система. Системата не изпуска, обаче се оказа че заменения компресор изпуска. Казаха ми, че ако са уплътнения могат да се оправят.
Колата е пръскана против ръжда, но като всяка кола за годините процеса си върви. Това че има ръжди на места не значи, че не е здрава.
Части: Колата е масов автомобил в Америка и части за колата има. Части има в carco. bg, както могат да се внасят и от Испания и Холандия, но вече по трудно. Пример: Компресора за климатика струваше 100 с доставка.
Силни страни за автомобила:
В Сащ обикновено ги карат до ръжда, обикновено тогава ги хрърлят. Окачването на тези автомобили е здраво и вози много комфортно, като шофьор се усеща, обаче като пасажер почти не усещаш неравности по пътя.
Комфортен интериор.
Градски разход на гориво 11-13л/100 км.
Изключително впечатляващо покритие на боята за годините видно на снимките.
Слаби страни:
Външни козметични забелешки. Броните са пластмасови и няма да избият ръжда. Като всеки опелски автомобил обича маслото, в рамките на нормалното.
Особени страни:
Фабричен дефект с централното. Понякога, за да запали колата трябва да се използват копчетата за отключване и заключване, тогава компютъра разпознава ключа и колата пали.
Работна температура 90-105
Перките за охлаждане се включват на 105 по заводски план и охлаждат бързо до 90

Части и допълнителни неща към колата:
Резервна гума, Инструменти, Жилетка, Крик, Пожарогасител и Аптечка.
Два оригинални ключа с дистанционни
Оригиналното упътване за колата на Холандски
Сервизни книжки
3 Резервни оригинални алуминиеви джанти
Резервен ляв фар
Резервни LED крушки за фарове, стопове и интериорно осветление
Туба за гориво
Два чифта нови накладки
Нови подгревни свещи
Нов маслен филтър
2 броя говорители Thunder защото задните са за смяна
Резервни модули за ел. огледала и ел. стъкла
Iphone 4S отключен. Той си е просто за атракцията. ?
Платени:
Данък платен
Гражданска до 11 февруари
Технически преглед до 24 Ноември
Причина за продажба: За жалост колелото се върти и съм в трудно финансово положение и фактически не мога в момента да се грижа за нея, за да я съхраня. Също така и не съм предвиждал колата да ми е за работа. Досега съм я карал за удоволствие и разпускане вечерно време, но вече нямам време за това. С тези задръствания също избягвам и да шофирам през деня, защото не виждам смисъл.
От какво се нуждае колата:
На първо четене
Двете предни летни гуми са за хвърляне. Към джантите има една нова лятна гума дот 2019 задните две летни съвпадат със същия дот и са си с добър грайфер.
Нови зимни гуми. Колата няма зимни гуми, защото не е карана в зимни условия.
Наближава километри за смяна на масло на двигател.
Препоръчително във времето:
Смяна на маслото на волана. Волана си работи нормално просто му идва времето.
Филтриране и рециклиране маслото на скоростната кутия.
До година две е хубаво да се обърне внимание на предни тампони и заден десен амортисьор.
Хубаво е да си има гараж
Финален коментар: Това е цялата информация, с която разполагам и времето, което аз и други хора сме отделили за да може тази кола да радва и смайва хората по улиците. Колата си е атракция и си струва да се съхрани като ретро автомобил. Подходяща е за събития, сцени или мераклия с интерес към хобито. Цената е 4300 лева, но не е крайна. Според търсенето на пазара може да е по-ниска или по-висока. Цената включва всичко написано до тук, разходите по изповядване на прехвърляне и разбира се разумен аргументиран коментар на цената при оглед, тест и диагностика.
За огледи, контакт и допълнителни въпроси може да звъните или пишете по вайбър. При прозвъняване понякога връщам обаждане. Възможност за огледи Събота и Неделя с предварителна уговорка.
Контакти с продавача /Частно лице/
0877277226
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ КЪМ ПРОДАВАЧА
captcha
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕТО

Chevrolet Alero GLS 2.4 Twincam LD9
Обява: 11731357470573008

Намира се в гр. София
4 300 лв.
История на цената

Не се начислява ДДС
0877277226
/Частно лице/ Изпрати E-mail до продавача
ЗАПАЗИ ОБЯВАТА
Още обяви в mobile.bg
oбяви за коли Автомобили и Джипове Chevrolet AleroChevrolet Alero GLS 2.4 Twincam LD9