Допълнителна информация
Здравейте предлагам една голяма атракция - Chevrolet Oldsmobile Alero GLS. Изключително рядък, елегантен и красив автомобил, както от вън, така и от вътре за годините си. Колата има история и е много малко позната сред хората. Това е последният модел на марката и е част от стратегията на компанията да навлезне на европейския пазар, в последствие започват да я предлагат като шевролет за да бъде разпознаваема. Това обаче не се получава и в резултат на ниските продажби GM решава да свали Oldsmobile като марка. В нашите части е предлагана само в Белгия, Холандия и Израел.
Колата е карана :
76 000 км в Белгия
103 000 км в Холандия
9 000 км България
В Холандия не е карана 3 години в представителство на Волво преди да бъде закупена и докарана на собствен ход в България. Прекарва 2 години в България без да се кара и е закупена от мен в прашен вид.
Екстрите, които предлага колата са:
Автоматични фарове
Автопилот
Електрическа седалка за шофьора
Кожен салон и волан
Два входа за 12V
Многоточково интериорно бизнес осветление
Аудио система с 6 говорителя
Система ETS против пързаляне
4 къп холдера, 2 жабки, пепелник
Автоматично и ръчно заключване на вратите
Бутон за отваряне на багажника на дистанционното без да е необходимо да се отключва колата
Заключване на задните прозорци и врати при возене на деца.
Допълнителни екстри, които съм добавил по моя визия и план:
Замяна на халогенни фарове, стопове, габарити и интериорно осветление с LED. Натоварването върху акумулатора е с 60% по ниско натоварване.
Фаровете са регулирани както следва:
Къси H7 LED 4300k
Дълги H1 LED 6000k с иновативни за цокъла турбини.
Голям кеф е като се кара нощем?
AUX кабел с касетка, което е много по-качесвен вариант от трансмитерите, а също така смятам че оригиналното радио си е топ и класика с колата.
Датчик за следене нивото на акумулатора.
Актуално техническо състояние на колата:
Колата като цяло е здрава и всички системи работят в изправност без да се чуват по особенни шумове. ? ? Проблем може да се окаже липсата на катализатора при прегледите. При необходимост с всички разходи ще струва около 500 лв да се купи, достави и монтира. Не работят електрическите огледала но могат да се настройват ръчно, също така могат и да се оправят. Проблем беше модулът с бутоните. Има резервен.
Поддръжка:
На 181000 км сменени масла филтри, антифриз, компресор на климатик, ангренажен ремък и ролки.
Рециклирани са механизмите на задните прозорци, тъй като характерно за модела пластините на повдигачите бяха от пластмаса типично за GM? . Сега си работят нормално.
Сменен преден ляв говорител и рециклиран десен, тъй като десния все още си работи добре.
Почистени пиновете на големите бушони от патина. Хубаво е да се почистват поне веднъж на 1-2 години.
Диагностика на климатичната система. Системата не изпуска, обаче се оказа че заменения компресор изпуска. Казаха ми, че ако са уплътнения могат да се оправят.
Колата е пръскана против ръжда, но като всяка кола за годините процеса си върви. Това че има ръжди на места не значи, че не е здрава.
Части: Колата е масов автомобил в Америка и части за колата има. Части има в carco. bg, както могат да се внасят и от Испания и Холандия, но вече по трудно. Пример: Компресора за климатика струваше 100 с доставка.
Силни страни за автомобила:
В Сащ обикновено ги карат до ръжда, обикновено тогава ги хрърлят. Окачването на тези автомобили е здраво и вози много комфортно, като шофьор се усеща, обаче като пасажер почти не усещаш неравности по пътя.
Комфортен интериор.
Градски разход на гориво 11-13л/100 км.
Изключително впечатляващо покритие на боята за годините видно на снимките.
Слаби страни:
Външни козметични забелешки. Броните са пластмасови и няма да избият ръжда. Като всеки опелски автомобил обича маслото, в рамките на нормалното.
Особени страни:
Фабричен дефект с централното. Понякога, за да запали колата трябва да се използват копчетата за отключване и заключване, тогава компютъра разпознава ключа и колата пали.
Работна температура 90-105
Перките за охлаждане се включват на 105 по заводски план и охлаждат бързо до 90
Части и допълнителни неща към колата:
Резервна гума, Инструменти, Жилетка, Крик, Пожарогасител и Аптечка.
Два оригинални ключа с дистанционни
Оригиналното упътване за колата на Холандски
Сервизни книжки
3 Резервни оригинални алуминиеви джанти
Резервен ляв фар
Резервни LED крушки за фарове, стопове и интериорно осветление
Туба за гориво
Два чифта нови накладки
Нови подгревни свещи
Нов маслен филтър
2 броя говорители Thunder защото задните са за смяна
Резервни модули за ел. огледала и ел. стъкла
Iphone 4S отключен. Той си е просто за атракцията. ?
Платени:
Данък платен
Гражданска до 11 февруари
Технически преглед до 24 Ноември
Причина за продажба: За жалост колелото се върти и съм в трудно финансово положение и фактически не мога в момента да се грижа за нея, за да я съхраня. Също така и не съм предвиждал колата да ми е за работа. Досега съм я карал за удоволствие и разпускане вечерно време, но вече нямам време за това. С тези задръствания също избягвам и да шофирам през деня, защото не виждам смисъл.
От какво се нуждае колата:
На първо четене
Двете предни летни гуми са за хвърляне. Към джантите има една нова лятна гума дот 2019 задните две летни съвпадат със същия дот и са си с добър грайфер.
Нови зимни гуми. Колата няма зимни гуми, защото не е карана в зимни условия.
Наближава километри за смяна на масло на двигател.
Препоръчително във времето:
Смяна на маслото на волана. Волана си работи нормално просто му идва времето.
Филтриране и рециклиране маслото на скоростната кутия.
До година две е хубаво да се обърне внимание на предни тампони и заден десен амортисьор.
Хубаво е да си има гараж
Финален коментар: Това е цялата информация, с която разполагам и времето, което аз и други хора сме отделили за да може тази кола да радва и смайва хората по улиците. Колата си е атракция и си струва да се съхрани като ретро автомобил. Подходяща е за събития, сцени или мераклия с интерес към хобито. Цената е 4300 лева, но не е крайна. Според търсенето на пазара може да е по-ниска или по-висока. Цената включва всичко написано до тук, разходите по изповядване на прехвърляне и разбира се разумен аргументиран коментар на цената при оглед, тест и диагностика.
За огледи, контакт и допълнителни въпроси може да звъните или пишете по вайбър. При прозвъняване понякога връщам обаждане. Възможност за огледи Събота и Неделя с предварителна уговорка.