Допълнителна информация
Малко характеристики:
Ford Fiesta (наистина е фиеста с нея, защото е ходила на какви ли не места)
Произведена: Март 2015 година (догодина ще празнува първия си юбилей ? )
Километри: 77 000 РЕАЛНИ километра (снимката на километража е от днес). Почти всеки месец пътува разстоянието София - Добрич и обратно, понякога дори по няколко пъти и никога не е имало проблем.
Гориво: Бензин (само най-доброто)
Скоростна кутия: Ръчна
Конски сили: 80, 1000 кубика (само най-добрите и здрави коне са събрани вътре, защото ми е струвала през годините над 2000 лева глоби за превишена скорост. С две думи - върви добре ? )
Евростандарт: Евро 6 (стандартът точно преди електрическите коли), което означава че ще можете да я карате и показвате както в центъра на Бобовдол, така и в центъра на София.
Още малко екстри:
Колата разполага с Auto Hold функция, която пречи да тръгне надолу ако сте спрели на баир докато потегляте. (Изключително ми беше полезна първите години след като взех книжка)
Има си вградена навигация, така че винаги да знаете къде отивате.
Bluetooth също вграден, можете да си слушате музика от телефона, да водите телефонни разговори докато пътувате или чакате в задръстване (например да направите разбор на работния си ден или да чуете роднини, с които не сте говорили от 3 години) и каквото решите без да е необходимо да се оплитате в кабели. Ако все пак държите да се омотаете - има си и USB, както и жак за слушалки.
Не е с климатик, а с климатроник (чувала съм, че е по-добрият вариант)
Има нагреватели на предното и задното стъкло (което означава, че зимата няма да е необходимо да стържете лед от стъклата, те се разтопяват сами)
Обещавам, че има голям багажник (2 месеца карах Мерцедес А класа, в който едвам събирах куфарите си, с Фордчето този проблем го нямам ? )
Нещо ново от последните месеци е смененото огледало за задно виждане (мога да върна и оригиналното), което разполага с видеорекордър (тоест може да снима пътната обстановка и ако някой реши да ви засече), разполага и със задна камера, което го превръща в своеобразен парктроник.
Двуврата е, както се вижда, но това не пречи вътре да са се събирали 6 човека (заклевам се, било е веднъж и след дискотека)
Въпреки че ми е била първа кола (която карах вярно през последните 9 години) няма абсолютно никакви охлузвания, одрасквания или други наранявания. Всичко винаги е било сменяно навреме и са използвани висок клас продукти (масла, антифриз и всичко друго необходимо).
Което ме подсеща да кажа, че е много удобна за градско шофиране, защото е малка, но пък изключително маневрена, а скосената предница дава възможност да се паркирате на места, които изглеждат като за Смарт.