Допълнителна информация
1. 9TDI AHF 110HP (ротор).
---------------------------------------------- ---- ----
През последните 2 години, са сменени следните неща(за 90% от тях имам фактура от сервиза):
Комплект съединител и маховик едномасов оригинален от 1Z.
Стенд на дюзите на налягане 230бара.
4 броя дискове ATE power disk(нарязани) + 4бр. АТЕ накладки.
Обновени фарове и защитно фолио. Висококачествени ЛЕД крушки на фаровете, интериора, задната и номера.
Сменен воден радиатор, антифриз и термостат за -25С.
Сменен климатичен компресор и едната перка на климатика.
Ангренаж, пистов ремък, ролки, водна помпа.
Масло 5W40, с всички филтри и филтър купе.
Обслужена ходова част(тампони, шарнири, носачи, каре, лагер на главина, маншони) и стенд.
Подмяна на генератор/алтернатор.
MP3 player с USB и AUX, подменени 4бр говорители от по-нова година Бора.
Обслужени клапи и моторчета на парното.
Премахнат ЕГР механично и софтуерно.
Софтуер на 132кс. и 300нм.
Подменено крайно гърне с по-малко рестриктивно, наличен катализатор.
Метална дебела кора под мотора.
Сменени всички вакууми.
Тампон горен скоростна кутия.
Сменена картерна вентилация и гарнитура на капак клапани.
Сменен дебитомер.
Колата е с новия компютър(OBD2 програмируем).
Голямо дясно огледало + сменени двете стъкла на огледалата с нови, със синя бленда + подгрев.
Таблото е със сивите циферблати(Sport Tacho).
Спортни пружини, леко снижена.
Два чифта джанти с два чифта гуми. 17 цолови(BROCK B2 малко ЕТ, голямо J) с летни хубави гуми Kumho(на 1 сезон) и Continental (на 2 сезона), 16 цолови(тези на снимката) с 4 зимни Semperit (последен сезон).
Подменени кабелите за подгревните свещи.
Качествени гумени стелки за модела с фиксатори.
При предишният собственик е правен целият таван, при мен са сменени сенниците с тези от последната Бора.
И други дребни ремонти.
---------------------------------------------- ---- ----
Забележки и проблеми, който са ми известни:
Разход на масло от смяна до смяна (10 000km) 1л-1л и 200мл 5W40.
Понякога не иска да заключи някоя от задните врати и трябва да се натисне по няколко пъти бутона за заключване.
Първа предавка създава проблем при включване, влиза трудно, но не всеки път.
Ръжда в началото на праговете от двете страни, заради отводнителните канали.
Колата няма други ръжди, тъй като е внесена от южна Италия преди 6 години. Има забележки по пластмасите, но за годините са в добро състояние. Два ключа, оргинална аларма.
---------------------------------------------- ---- ----
Има всичко платено, без винетка. Задължително прехвърляне.