Допълнителна информация
HONDA CIVIC 1998 VI D15Z6 EK3 - E-Vitec/икономик. Колата е при мен от 21. 03. 2013 г. , когато беше на 124879км. Закупена от България, Варна.
Особености
- двигателя гори масло! Така си я купих и така и не стигнах до ремонт на двигателя.
- блока е D15Z3, само той е сменен според бившия собственик. Така е 90кс. по талон и по-малък данък.
- дистанционното спря да работи за отключване, при заключване работи. Самото централно си работи.
- предна лява спирачка леко задържа. За раздвижване е. Колата е карана много малко през последните години.
Обслужване
- сменено масло 22. 11. 2024 г. , 5w30
- минат ГТП 25. 11. 2024 г. , категория 2
- платена гражданска до 30. 10. 2025 г.
- ангренажен ремък е сменян на 06. 10. 2015 г. , 159049км. Би трябвало да изкара поне 10к км. Добавена актуална снимка как изглежда в момента.
- сменяни свещи на 169454км с оригинални HGK
- нови дискове и накладки(задни и предни) на 205148км
- сменено масло скоростна кутия на 205148км
- нов акумулатор от 03. 09. 2024 г.
Промени
- цялостен VTI салон(без предни седалки) - мокет, таван, кори, табло, километраж(но с работеща еко лампа).
- подлактъник от VTI англичанка
- 4-2-1 изпускателен колектор с лента и цялостна генерация на 50мм, неръждавейка
- добавен Euro3 катализатор след колектора. Без него не минаваше ГТП тази година
- червено фолио на мигачите
- спортни пружини APEX
- по-големи спирачни дискове от Civic VI 1. 8 VTI MB6(англичанка). Предни 282мм, задни 260мм. С тях междуболтовото разстояние е 4x114, 3(не 4x100! ! ! )
- angel eyes фарове със сменени с по-добри лупи, като лупата е с къси и дълги(по приницп на тези фарове лупата е само за къси). LED крушки за лупата, халогенни крушки за дългите. Свети доста по-добре спрямо оригиналните фарове или обикновени лупи.
- short shifter - качествен, тежък от USA- B&M Precision Sport Shifters 45047
- оригинална задна typeR червена емблема
- оригирнална skunk 2 топка за скоростния лост
- седалки от Prelude (много удобни, особено за висок човек)
- предна разпънка
- полиуретанови тампони, включително и задните големи тампони, което подобрява много пътното поведение на колата
- жълти халогени
- добавен подгрев на огледалата
- цветен инфоборд
- K&N филтър
- Hella клаксони, сини, но не стигнах до монтаж. В момента няма клаксон, трябва да се монтира
- задигнат заден спойлер
- преден и заден лип
- крайно гърне от 7ма генерация
- изолация на вратите
- гумени и текстилни стелки. Текстилните са оригинални за civic
2020 година колата беше цялостно пребоядисана поради козметични забележки и лек удар в пасажерски заден панел. Но вече си има нови забележки по боята - одрано с ключ и обелена боя основно. Няма никаква ръжда освен малка точка на задния калник заради лошо закрепяне на бронята. След това беше вкарана в сервиз за цялостно оправяне на всичко без мотора(основните неща съм ги описал, при оглед ще покажа и документ). След това колата е карана много малко, 4000км. Това е и причината за продажба, нямам време да я карам и да й се радвам. С колата давам и - рейка, картер, решетка и доста други дреболии. Има и резервно странично огледало, защото шофьорско беше счупено, но от залепването му държи вече над 5 години и не се наложи смяна. Колата е доста добри зимни гуми.
При интерес мога да вклча в офертата и сините джанти.