Допълнителна информация
Продавам Хонда Акорд 8 генерация, 2010 година, Executive изпълнение.
Колата има всички екстри за годината, с изключение на следене на ленти.
Разполага с пълен кожен салон, подгрев на предните седалки и памет на шофъорската седалка.
Има 2 чифта лети джанти - на снимките е с летните 18'' ЕТ 35 / 8J, с гуми Debica UHP 2 225/45 на 2 сезона (дот 2022), и зимните на една от снимките, които са оригинални Хонда джанти ЕТ 50 / 8J от Сивик 10та генерация, със зимни гуми Nexen 225/50 на 3 сезона. Има още живот за 1 сезон в зимните гуми. Гайките са различни за 2-та чифта джанти, като съм ги купувал нови.
Колата разполага с газова уредба на Prins от 3 години насам, като е карана на газ основно извънградско. В града я карам основно, да не казвам само на бензин - 95 V-power или 100 V-power. Двигателя и скоростите са в отлично състояние, но като всички 2. 4 двигатели на тези Хонди - пипа масло. Около 1 - 1. 5 литра на 9 000 - 10 000 км, според зависи колко я цедите във Vtec-a.
На 265 500 км са сменени:
- комплект тампон на носачите (оригинални) - горни и долни
- колесен лагер (SNR) - ляв
- запалителни свещи (NGK)
- реглаж на клапани
На 271 700 км е обслужена:
- масло на двигател - Ravenol 5w30, със спецификация за Хонда
- масло на скоростна кутия
- спирачна течност
- нов акумулатор
- филтър купе
- реглаж и сходимост
Имам фактури за последните 2 обслужвания и мога да ги представя при интерес.
Други неща правени по колата:
- 2 оригинални вътрешни карета, рециклиране на рейката, смяна на 3та бобина и свещи, още като я взех на 237 000 км.
- Спирачните апарати са рециклирарани напълно и пребоядисани, преди около 7 000 - 8 000 км. Всички части по тях са сменени с чисто нови и са сложени висок клас накладки EBC GreenStuff. Има още доста живот в тях и колата спира много прилично.
- Наскоро смених филтрите на газовата уредба.
Kолата е чиста от ръжда, което е рядкост. Гледал съм доста такива преди да я взема тази.
Минуси:
- Колата беше ударена отзад по-рано тази година. Щетите не бяха огромни, няма криво по структурата. Бронята и задния капак са сменени с нови. Наложи се смяна на преден калник, ремонт на предна броня (щипките към калника се бяха счупили + пребоядисване) и смяна на ляв фар. Отпред също няма нищо криво, просто лошо одран ляв калник и откопчана броня, а фара се беше счупил отдолу, заради рязкото откопчаване на бронята. . Ремонтирал съм я максимално добре, не е осукана или крива, обработена е максимално за ръжда и замервана обстойно за кривини. Минала е сходимост и реглаж и не дърпа на абсолютно никъде и върви страхотно.
- Има щети от градушка по покрива и предния капак, които все още не съм оправил.
- Не работещ крууз контрол. Мисля, че лентовия кабел във волана нещо се е прекъснал.
Който желае, може да дойде да я покара където иска. Колата се намира в София. Кара се през ден-два.
При интерес ще пратя снимки и на минусите и съответно съм готов да коментирам цената.
Може би забравям някои неща, но съм си водил подробни бележки, кое и кога е сменяно и мога да дам повече подробности.