Допълнителна информация
Колата е в много добро състояние, перфектния микс между дейли и джигит кар, не е перфектна или музеен експонат. Имах още планове за нея и да си я пазя но все по-малко време ми остава. Към колата давам и 2ри феродов диск, кован с усилено феродо.
Най-вероятно пропускам нещо защото не ми е единствена кола, но съм се старал да описвам какво правя по нея през годините. Нещата които съм изписал са в рамките на 3г и под 15к км.
*
Състояние:
- Колата е с М пакет + М окачване по вин
- Кожен салон с подгрев ( предните седалки имат забележки - напукани са, подлакътник и задни са топ )
Таван и колонки в черна алкантара
- Андроид навигация
- Няма ръжди ( освен тръгнала задна лява вежда/калник, но снимана на каско преди това )
- Кара се с мотул 8100 5в40, не се долива и не тече масло. Сменям го на около 8к км защото не правя много пробег през годината.
- Сменено масло на скорости.
- H&R портни пружини, леко снижаващи, може да се кара нормално, не закача, леко твъртичка
- Газ: бутилка на рез гума към 40л, нов изпарител КМЕ ГОЛД за 300+кс, почистени газови инжектори скоро
- 17ки летни гуми
- 16ки зимни гуми ( заради ъпгрейда към спирачки от 330ка - само някои модели 16 цолови джанти стават )
*
След доработките колата е настроена при Chavdarov Remaps до 7000 об. и има ~240кс на 310нм, върви завидно приятно за 20+ годишна атмосферка.
Отделно е настроен и термостата и колата държи по-ниска температура - около 88 градуса, над 91-92 не вдига!
*
На дълго за колата:
- Шпер 188мм 3. 07 число 4 фрикциона, ОЕМ фрикциони и огледални нови, семеринги чашки и пиньон нови (106нм break in force)
маслото е сменяно след разработка, после на 3к км, и после на 8к км ( 3 смени за ~10к км, 75w140 ).
-Наличен оригиналния дифф 2. 93 в добро състояние.
*
- Нови: разширителен съд + капачка + датчик ниво + радиатор + термостат + помпа (ОЕМ антифриз бмв)
- Предни спирачки от 330и - рециклаж , дискове АТЕ рейсинг , накладки FERODO DS2500 , спирачна течност
- Ремъци и ролки ( 2 обтегача с ролка и 2 ремъка )
*
- Усилване заден мост / купе и запечатано с епокси
- Планки за усилване на купе- сет от Мирафиори
- Нови тампони заден мост
*
- Предна разпънка над ДВГ
- Задна разпънка на бомбетата
*
Мотор:
- Сменени тампони ДВГ
- Всмукателен вал от м54б30 в перфектно състояние ( лифт 9. 7мм )
- Презацепен ДВГ
- Гарнитура капак клапани + капак клапани
*
- Изпускателни колектори тунинг разплетени
- Генерация от 330 с дебелите тръби + крайно гърне оригинален РЕМУС ( много приятен и плътен звук )
*
- Всмукателен колектор от М54б30
- Нова Диса + уплътнение
- Нови гофрета от дросел до филтър
- Подменени всички вакумни маркучи по всмукателя
- Премахната картерна вентилация- атмосферна + филтър
Колата съм я проверил с пушек машина дали има някакъв лийк, който е запознат знае че на атмосферка това е критично за да работи и върви ОК.
*
- Интейк на 90мм вътрешно + кутия/термощит ( облепен с термоизолираща лента, не особено красив но сваля 10ина градуса темп на интейк при по-ниски скорости, във високите има достатъчно поток на въздух )
*
- Рециклирани предни носачи в Казанлък
- Полиуретанови тампони ПРЕДНИ носачи POWERFLEX
*
- Нов акумулатор
*
Задни спирачки:
- Ремонтен комплект задни спирачни апарати + Рециклаж
- Задни дискове АТЕ POWER , накладки АТЕ + накладки ръчна
- Тампони задна стаб щанга
- Задни биалетки
*
- Казанче хидравлика ново + мод (за да не кипва и да пръска хидравлика, повече инфо на живо)
*
- Предна стаб щанга от М3 Е46 - мината на пясък и боя
- Вътрешни и външни кормилни накрайници
- Реглаж
*
Написаната цена е без шпера, ако някой има интерес за него +2300лв. Продава се отделно САМО ако колата се продаде със заводския диф.
Коментар на цената е възможен в рамките на разумното, само на място.
The end.