Допълнителна информация
Колата е гаражна и се използва само лятото през уикенда. Имам я от 3 години като за този период съм и навъртял 4000км.
Колата има и мек таван, който е скрит под твърдия таван зад седалките. Наличен катализатор. Торсен диференциал 4. 1.
Климатик няма.
По колата са добавени следните неща:
-Мишимото воден радиатор
-Мишимото хидравличен радиатор
-SPS Motorsport окачване с регулировка на височина и твърдост.
-Алкантра седалки с по-малко вата за повече място на шофьора и пасажера.
-Рота Грид джанти 16"
Последните ремонти който съм правил са:
-Смяна на корпуса на водната помпа(масов проблем с корозията на тръбичката за входа на антифриза).
-Нов съединител Exedy
-Цялостна ревизия на хидравличната система.
-Масла на кутия, диференциал, мотор и ремъци - пистов и ангренаж.
-Нов акумулатор(Не е масов и се слага специален като размери за самата кола)
За хора който дойдат на място да си я видят без да ми губят времето по телефона 5 дена давам бонус 6 степенна кутия Айсин.