Допълнителна информация
От авери най-много да се пазиш! Купих я от един такъв за 32 бона с лафа сядаш и караш! - седнах, карах и след 20 дни счупих колянов вал. На запознатите ви е ясно от какво чупят валове Максимата *това, което не ни убива, ни прави по-силни* я приех за лична кауза - бръкнах й по всички възможни дупки! 3 месеца в сервиза и всичко възможно сменено или ревизирано. Всичко! Чукна 50 бона. Давам всички ремонтни ведомости. Номер на рама не давам - освен, че е бяла и че е за Франция, няма какво да научите - от 2016 сервизна история няма. Сервизната история аз я написах. Дотук с лошото. Като цяло колата е доста запазена. Откакто живее втори живот я гледам като рохко яйце - повече от 2500об. не е виждала, само кастрол на бмв на 8000км или 4 месеца, бардал в нафтата, през нощта в гараж, през деня на частен паркинг, поддържам салона с мазила, живея извън града и регенерирам дпф-а редовно, монтирал съм car play - waze-чето ми е на телевизора с цел избягване на случайни срещи с Ушев и триногата му. 2 ключа + ключ за теглича. Минимални външни забележки, могат да се отстранят по каско (валидно до март т. г. ). Джанти style 252 на зимни мишлени, style 302M с летни. Пазарлък вече съм ви направил - от 50 на 35 - мисля, че е достатъчно. Бартер само нагоре - за G11/12 LCI или G16, само дизел.