Допълнителна информация
Като цяло колата е доста запазена и се съхранява в гараж. На 245000км са сменени вериги с всички аксесоари за тях, колянов вал, биелни и основни лагери, сегменти, свещи, дюзи, капак клапани, маслена помпа, ревизирана глава, колектори, EGR, помощни агрегати, масло на ск. кутия, диференциал и др, за което съм похарчил над 16000лв. След пълния ремонт я гледам като рохко яйце - повече от 2500об. не е виждала, само кастрол на бмв на 8000км или 4 месеца, бардал в горивото, салонът редовно се поддържа с мазила за кожа, има инсталиран car play. 2 ключа + ключ за теглича. Бяла перла с минимални външни забележки, които могат да се отстранят по каско. Джанти style 252 на зимни мишлени, style 302M с летни. Продава се, тъй като съм вече собственик на G11, съответно бартер не ме интересува.