Допълнителна информация
Продавам си колата във която съм вложил изключително много средства, труд и време. Продавам я защото вече имам три коли които ми идват твърде много и с огромно нежелание я продавам понеже стои в гараж от година и половина и се изкарва рядко колкото да се разтъпче и се прибира обратно там. колата е в отлично състояние със изключение на някои неща със които първо ще започна :
- скоростната кутия има проблем със синхронизатора на 3та скорост (мога да осигуря и кутия към колата но нямам времето да я разглобя и сменя)
- термостат за смяна (от времето прекарано в гаража термостата се е предал)
- колата е настроена на изключително богати смеси което е препоръчително да бъде оправено поради разхода на гориво в момента който при нормално каране е 10/100
Сега какво е правено по колата - колата е пребоядисана изцяло, прагове напълнени с парафин и отдолу също е покрита във задната част със парафин против ръжди и тн.
- Спортно регулируемо окачване Jom (има приятна возия не е неприятно твърда)
- Джанти Пента 18ски със 4 чисто нови гуми малко карани отзад Кумхо отпред Ханкуук
- Чисто нови спирачни дискове и накладки на малко километри с нови датчици предните дискове са АТЕ пауър диск (нарязани)
- Хубави шарк айс фарове пастирани и фолирани светят доста добре
- Опц предна броня
- Ирмшер крило за купе
- Черно кожено рекаро със подгрев
- Черен таван
Модификациите по двигателя :
- Ковани биели Maxpeedingrods
- Полуловани бутала от Z20LEH със нови Mahle сегменти
- Рейсингови биелни лагери ACL
- Изцяло ревизирана глава, напаснати клапани и нови гумички със широка периферия които са ъпгрейд към мотора
- Всмукателен вал от XEV
- Турбо К06 поръчвано със готов разстърган охльов и цяло ядро от Англия
- Кулер 550х230
- Турбо пътища на 57мм
- Топ хет
- Всмукателен колектор ЕДС реплика
- Чисто нов чугун за турбото без пукнатини
- Цялостна генерация на 76мм със крайно гърне
- Интейк на 80мм със Z20LEH дебитомер
- Дюзи Сименс дека 630 куб
- Бензинова помпа Валбро 255 литра за час
- Мап сензор 3 баров
- Чисто нова мембрана на рециркулационния клапан оригинална
- Притискател Закс Перформънс със ковано усилено феродо
- Чисто нов капак на клапаните оригинален от Опел
- Чисто нов оригинален датчик за нивото на маслото в картера
- Оригиналната климатична перка е премахната и са сложени две по-малки перки за да може да се сложи опц бронята.
Колата винаги е поддържана безкомпромисно, във лошо време почти не е карана. Съхранявана е чиста и измита във гараж. Винаги е карана със масло Равенол и антифриз Равенол. Колата е настроена на 100 октана само и единствено, газ няма и никога не е имала. Климатика на колата работи и разполага със климатроник което е екстра към колата. Всички щипки по интериора са сменени с нови. Със сигурност забравям доста неща които да спомена ако някой има въпроси нека пита. Използвана е за ежедневно каране без никакви проблеми след ребилда на двигателя са минати около 40хил километра. Има изкарани 297 коня на гуми на Мустанг дино за което имам и дино графика на колата. При интерес се обадете или пишете на вайбър или whatsapp. Без тест драйв пилоти!
Към колата давам и комплект оригинален парктроник със модул, датчици и инсталация който така и не ми остана време да монтирам.