Допълнителна информация
Автомобила се кара всеки ден, притежавам автосервиз и съм си го внесъл за себе си на 37000км, от 2г го употребявам и сега е на 68000км. По него съм правил следните доработки, още като пристигна, нещата го чакаха в сервиза:
Фланци отпред и отзад ейбах чисто нови + дебели стабилизиращи щанги отпред и орзад чисто нови. Спортни пружини чисто нови ейбах (червени) + 4броя нови амортисьори. Чисто нови 8 броя свещи ОЕ Форд, чисто нов картер+филтър кутия и масло ОЕ, масло и филтри ползвам Yacco за двигателя 5w40 + маслен K&N. Чисто нови 4 броя ламбда сонди (2 от тях са изключени в последствие, 2 пъти съм го ремапвал в стейджовете). В момента е с оригиналната генерация, без катализатори (разполагам и с тях) + изпускателни колектори Тексас Спиид Атак (бая шумни), колата има и генерация без нито едно гърне. Софтуер агресивен на 100 октана. Чисто нов дросел + портнат колектор + спортен филтър JLT нов и нов дебитомер. Нови стопове европейски (червени са, но свети оранжево мигача, не са преправяни и не са китайци).
Сменена и е маслената помпа (слабо място на моделите 2015-2023 при засилване на мотора, веригите и са нови (тия неща са евтини) сменен и е пистовия ремък с водната помпа (слабо място).
Колата съм я пастирал и е с керамика (колите си ги мия с шампоан със специални ръкавици, шампоани и козметика : ).
Има още доста дребни неща по нея, които съм правил, но стига толкова.
Колата си я поддържам не за продажба, а за себе си, причината за продажбата е, че съм си харесал Trackhawk и мисля за нещо още по-сериозно, като коне. . . ?
Възможен е коментар на цената за сериозни купувачи.
Колата е с 4броя Zestino 275/35/19 сликове + разполага с чисто нови Мишелин гуми 275/35/19. По колата няма нищо за правене.
Автомобила дойде от Америка качван на бордюр със счупено челно стъкло (беше паднало огледалото от стъклото и взело парче със себе си, джама беше пукнат само, сменен е с нов от Америка поръчан), имаше преден ляв шенкел крив с под 1мм и той е сменен с нов (колата беше на тенекеджия 1 месец да и Мери ходимост и т. н, не откри нищо фрапиращо), освен от качването н бордюра беше си ударила джантата горе в ръба без да изкриви калника, а тенекията беше разварила точковите заварки (виждат се на снимката) сменена е с нова тая тенекия и е боядисана само тя. Не си личи грам. Колата няма пребоядисвани детайли, за което гарантирам и имам снимки от търга, от товаренето и т. н. Джантите също са нови, не са тия с които пристигна. (отзад е била с драгаджиики и там имам снимки, собственика си ги е взел, аз се свързах с него и е сложил 18ки). Никъде другаде нямаше забележка колата. Изписана е по гаранция от Форд, до последно е водена там (последен карфакс е седмица преди да я купя на търг).
Автомобила разполага с много екстри (подгрев и обдухване на седалките, адаптивен круизкотрол + лейн асистънс, отваряне на гараж от сенник, при рязко спираща кола отпред сигнализира и т. н, общо взето само адаптивни клапи на гърнетата май и липсват.
Това е, повече инфо за колата на 0887353560