Допълнителна информация
Колата е в мои ръце 80 к км. , през които не съм имал никакви технически проблеми. Винаги навремето обслужвана. Карана само с Valvoline масло, и не го гори за разлика от Мотул.
Ремъци, ролки водна помпа сменени на 218к км. Акумулатор на 5 месеца. Цялостно сервизирана климатична система. Нови маркучи и пътища, чисто нов компресор и дехидратор.
Газова уредба Принс с такъв компютър и мазане на клапаните. Бутилика 77л на мястото на резервната гума. Разход 12 13 извънградско. Монтирана в Германия.
Блоу оф клапан, софтуер правени в Германия, така си я докарах от там. Настроена е на 220 к. с. Спортни крайни гърнета на Eisenmann. Много приятен звук, без главоболие на дълъг път, гарантирам.
Два комплекта гуми с оригинални лети джанти 17 , зимни и летни, купувани нови (Тойо дот 24 и Петлас дот 23). В момента е вече с оригинални аматисоьри, за по-голям комфорт.
Колата се кара всеки ден, и е изключително надеждна.