Допълнителна информация
Колата е на 1200 км. след пълен ребилд със следния спек:
Mazda MX-5 NB 1998-ма година, 1. 8 BP-4W Turbo
Мотор:
- Ковани бутала Wö ssner 84 mm bore, 8. 6: 1 comp. ratio
- Сегменти Wö ssner
- Ковани биели ZRP
- Усилена гарнитура глава Athena дебелина 1 mm. 85 mm bore
- ARP шпилки за глава
- ARP шпилки за основни пети на коляновия вал
- OEM стандартни биелни и основни лагери
- Exhintake всмукателен вал (дефакто е с два exhaust вала, защото е с повече lift и duration)
Периферия:
- Турбо T3/T4 maxpeedingrods
- Tial 38 mm гейт
- Плетен колектор от черна стомана увит с термолента
- Розови 560cc дюзи от WRX STI
- Регулируем клапан за налягане на горивото
- AN-10 картерна вентилация със сепаратор за вода и масло
- Силиконови маркучи навсякъде
- Алуминиев радиатор Turboworks
- Walbro 255 lph бензинова помпа
Електроника:
- Megasquirt 3 LDperfomance
- Широколентова сонда и контролер LDperformance
Спирачки:
- Ревизирани предни и задни апарати
- Чисто нови дупчени дискове отпред заедно с накладки
- Чисто нови ОЕМ дискове отзад заедно с накладки
Misc:
- Усилен съединител ДОТИ
- 5 степенна скоростна кутия масло Motul 75w90
- ОЕМ Торсен шпер 4. 1 Motul Gear 300 75w90 LS
- OEM опционално спортно окачване
- Перфектен чисто нов мек таван
Заедно с колата идва:
- 550x230x65 mm интеркулер за директен монтаж
- Заводски хардтоп без подгрев
- 2 резервни скоростни кутии
- 1 сглобена долница 1. 8 BP-4W
Минуси:
- Трябва ѝ боя
- Трябва да се оправи ръждата по левия праг
Давам колата с чисто ново ГТП и Гражданска, за да не се притеснявате за това. В бъдеще мога да съдействам за ГТП отново, ако ви се налага. Със сигурност забравям доста неща, имам още много снимки и видеа и бих се радвал да ги пратя ако някой има сериозен интерес към нея.