Допълнителна информация
Машината е в добро състояние , редовно обслужвна и не са правени компромиси в поддръжката . Собственик съм на автомобила от 2015 година и от тогава са правени много неща по нея , бих казал всички детски болести по този модел съм ги отстранил - ето списък с по- важните неща, които съм правил по нея :
1. Още като я взех и правих прословутия заден мост, от които ВСИЧКИ подобни ситроени и пежа страдат - проблема е решен завинаги чрез преработка и монтаж на втулки вместо иглени лагери , като са добавени гресьорки и си ги смазвам с такаламита веднъж годишно , когато минавам технически преглед , край с прословутия заден мост който се прави на всеки 60к километра.
2. Сменен съединител през 2019 година и е минала с него около 40000 километра ( просто не е карана много след 2021 - по има няма 5, 6к на година ) .
3. 2019 Радиатор на парното , заедно с него е сменен и тройника, на който се закача (също проблемна част) .
4. През 2020 година съм правил гарнитура на главата , съответно всички гарнитури смукатели/изпускатели , гумички на клапани и т. н.
5. Правейки гарнитурата са сменени с нея също нови ангренажи , реъци , ролки , водна помпа, запалителни свещи
6. Пак покрай ремонта на гарнитурата е направена пълна промивка на охладителната система и превантивно са сменени нов воден радиатор , нов термостат и нова капачка на разширителния съд
7. 2020 Сменени нови предни дискове с накладки FERODO, сменени задни накладки BREMBO
8. 2021 Сменени средно и крайно гърне с НОВИ, полски на марката Polmstrow заедно с всички държащи ги тампони
9. 2021 Рециклиране на динамото
10. 2022 Сменена нова ламбда сонда , самата тя работеше , но подгрева и не , даваше грешка и светеше чека , та ме дразнеше и я смених.
11. 2023 Рециклаж на кормилна рейка, покрай нея са сменени едни лостчета на скоростния лост и , че ги видя майстора
12. 2024 Имаше лека колебания на оборотите на празен ход и прехълцване на около 3000 оборота и реших да сменя всички газови и вакум маркучи на газовата , също така нови филтри на газта и профилактика на изпарител с нови платна пак останаха леки колебания
14. 2024 Със смяната на маслото лятото и сложих нови свещи NGK и колата заспа - явно старите Денсота са били проблема .
15. 2024 Сменен главен спирачен цилиндър и подменена изцяло спирачна течност .
Колата има и 2 комплекта джанти 14" , 5 алуминиеви джанти , оригинални с прилични гуми на тях и зимни стоманени също оригинални, в момента на колата, с добри гуми.
Газовия инжекцион е прехвърлян от автомобил на мой приятел , но от майстор, не от мен . Направен е много добре и работи перфектно , но бутилката му е за смяна понеже е 2013 производство.
Разбира се колата не е перфектна и има дребни забележки , но както се вижда, от както е в мен съм полагал повече от адекватни грижи за нея .
Продавам я понеже не се кара много в последните години , тъй като баща ми вече го няма , а жената е млад шофьор и изобщо не и е удобна за каране , ще трябва да и взимам нещо с добра видимост и по малки размери.
Моля нека не ми звънят хора с аргументи от сорта ама то виждаш ли имало и за по 3000 лева , да има - повечето са дизели, в окаяно състояние на милион километри и повечето ремотнти тепърва ще предстоят , да не гивирим че дизела харчи 7-8 нафта , а тук имате 9- 10 газ макс - разликата в парите много бързо ще я наваксате .