Допълнителна информация
Здравейте , продавам си субаруто поради покупка на нов автомобил , затова моля не ми звънете за бартери. Трети собственик съм на автомобила и първи в България , проследима история от покупката има . Множество подобрения , някои от които са : предни брембо спирачки от бмв с дискове от STI, задни спирачки от Спек Б с вентилирани дискове , скоростомер от японски форестър сти с централен оборотомер и до 240км/ч (много рядка част) , черни врътки за парното също от сти форестър , китайска мултимедия андройд с безжичен карплей, аеро греди на тавана, генерация от неръждавейка, фи 76мм със задно гърне с клапа, интеркулер -австралийски на APS (най-големия за горен монтаж на субару) , турбина от sti 2019 на 30к км , предна и задна разпънка, уред 10в1 с отделни датчици за egt, boost , тем. на масло и вода , налягане и тн. Аем широколентова сонда , алуминиеви носачи от сти с тампони whiteline отпред , задна стаб. щанга от сти. Пръскалки на интеркулера , scoop и underscoop с дюза , оригинални от Sti 2002, калобрани и добавки на праговете оригинални от jdm sti forester. Оригинално огледало със затъмняване и компас от американски форестър, мултимедията е качена на козирка на таблото горе също от американски форестър(за Европа там е ретро безполезната навигация ). Напълно преправени фарове с би лед лупи фолирани (светят уникално за субару : ) ) Колата е ремапната на около 280к. с.
Преди 5 години е направена пълна ревизия на мотора от-до + съединител , като от тогава са изминати не повече от 20к км (карам в само събота и неделя ) само със 100 октана бензин. 2 комплекта джанти с гуми 18ки. Има още много подобрения , но не се сещам за всички . Отговарям по телефона на запитвания в удобно време.