Допълнителна информация
Здравейте, продавам си Автомобила. Mercedes w220 1999 3. 2 benzin-gaz (работи добре и на бензин и на газ ).
Почти година се двуомях и не ми се продаваше, но все по-рядко започнах да го изкарвам от гаража и най-накрая се наканих да го снимам и да го пусна за продажба.
Колата е поддържана навременно и безупречно (тези автомобили го изискват и заслужават). Преди година са подменени почти всички елементи по окачването и сега няма никакво потропване.
Откакто я имам постепенно е рециклирано въздушното окачване (рециклирано , а не подменяно със здрави амортисьори от някоя морга) . Компресорът е рециклиран и му е подменен силика-гела (аз лично го рециклирах), не се разбира кога сработва. Сменен е сензорът за ниво на задния мост. Подменени са всички клапани, задържащи въздуха във възглавниците (тези неща може да те вкарат в голям и скъп филм ако почнат да дефектират), последно е сменен и разпределителя за въздуха (с нов, от Вабонти).
Маслото на скоростната кутия е сменяно регулярно - последно преди 2000км, тогава е сменено и маслото на двигателя, пистов ремък и водната помпа. Алтернаторът е сменен преди около 2 години.
Миналата година е сменен и компресорът на климатика и всичко покрай него (както си пише по книгите). Интериорът е поддържан и запазен (и работещ), само на пасажерската облегалка има цепка около 3см, но имам цяла нова седалка с всичките механизми за подмяна. Монтирал съм фейсовата навигация с изкарана Aux букса, подменил съм говорителите с оригиналните за модела BOSE. Опитал съм се да снимам забележките по боята. Вратите съм ги обработвал против ръжда, както и задните вежди. На задните врати се вижда, че пак е почнало да избива. Предните калници са от фейсовата и лично съм ги обработвал преди да ги монтирам, задният капак също е подменен. . Забравих да добавя, че има два ключа.