Допълнителна информация
Аз съм втори собственик на автомобилът, като първоначално е закупен от официалното представителство на Опел в Пловдив.
Въпреки многото километри, колата е една от най-удобните които съм карал. Трябва да се разделим с нея, тъй като вече живеем извън страната, а и тази става трета в семейството.
Историята на колата - ползвана е като фирмен автомобил в Асеновградска фирма, карана от собственика до около 380к километра. Аз я закупих 2022 от него, тъй като поради годините си (собственикът) вече не можеше да шофира. На около 250к км. е сменен двигателя.
Какво съм правил по нея от както е взета:
Основен ремонт на двигателя - преди 4к км
Проверени и нормално работещи дюзи
Ново турбо заедно с основния ремонт
Нов компресор на климатик
Нов алтернатор
Ново ECU
Рециклирана електрическа рейка на серво-то
Сменени предни амортисьори
Сменени дискове и накладки
Сменени доста маркучи
Сменено масло на скоростна кутия - заедно с основния ремонт
Сменени ремъци и ролки заедно с основния ремонт
Премахнат ДПФ и ЕГР
Добавена мултимедия с Андроид и камера за задно виждане
Летни гуми на два сезона.
Колата не се кара от Юли миналата година.
Забележки - външни - десния фар е пожълтял и има доста малки драскотини и една голяма, недълбоки от добри шофьори.
Вътрешни - има захабяване по салона и един панел (капака на ODB порт-а), който може би е останал при майстора.
За целия си живот колата е била обслужвана в три сервиза - Стефанов, Нанси Кар и Автокомплекса, като от последния могат да потвърдят всичко което е правено по нея. За Нанси Кар - имам много дебела папка с фактури, в които цялата история може да се проследи.
Това, което в момента следва да се прави по колата е да се смени маслото, тъй като доста време е седяла. Вчера я запалих и покарах и работи страхотно.