BMW E30 316i троен стоп, произведено 1988 година с подобрения.
Трети собственик съм от 7 години, купена е от районо на Нюрнбургринг от втори собственик баба, част от църковен хор (не е шега ), която я е притежавала от 1992 до 2018.
Купето е реставрирано и цялостно боядисано в оригиналния Zinnober Red цвят. 231 000 км. Никога не е имала щети от удари.
Има напредни много подобрения:
- Двигателят е 2. 0 с глава от М42 и турбо TD0516G от Lancer Evolution Tomi Makkinen верия. Има спортни валове. Последната измерена мощност е 310 кс / 360 нм на консервативно дино с Mega електроника.
- Напревена е конверсия към 5х120, отпред е с 325 мм спирачки, отзад 296 мм, спирачната система е рециклирана изцяло, апаратите, дискове и накладки са нови, главините са също нови.
- Има изцяло рециклиран LSD диференциал от BMW E32 3. 15 предавателно чисто (идеята беше да е приятна за каране, включително с леко по-висока скорост да поддържа относително ниски обороти)
- ZF 5-степенна скоростна кутия от Е39 528i с шорт шифтър, лек маховик и керамичен съедините
- BC Racing Street BR окачване с много възможности за настройка.
- Цялостно израбортена ауспухова генерация от нервъждаема стомана от колектори до края включиелно с ново Magnaflow крайно гърне
- Монтирана широколендова ламбда сонда АЕМ и бууст метър.
- Интериорът е с Рекаро Седалки, Nardi спортен кожен волан, алкантара М3 скоростен лост, Becker Traffic аудио
- Нетечащ люк, изцяло здраво табло
- Леки BBS RK джанти, имам и Ac Schnitzer 17 джанти мога да предложа комплект по избор
- В цената е включен оригинален Mtech 2 заден спойлер, току що боядисан, както и стъкломатов М тех 2 пълен пакет.
- Монтирана е рейка лилав етикет от е46 за по-директно управление.
При около 280 кс с по-лоша графика колата даде 5 до 100 и 13. 0 на 400 метра, предполагам сега ще е по-добре.
Събира погледните навсякъде и е идеална за забавни съботно-неделник разходки и по-дълги пътешестия.