Допълнителна информация
Колата е с 8-клапановия мотор, без шестограм в маслената помпа, бош дюзи и помпа. Двигателят е 1: 1 с 1, 9 131к. с. Нов акумулатор Varta на 2 месеца, сменено масло Castrol Edge Turbodiesel 5w40 и всички филтри преди 2000км (панелен K&N). Сменена гарнитура на капак клапани, маркуч турбо. Рециклирани дюзи преди 3000км. Сменени предни и задни накладки, задни амортисьори и тампони на носачите, нова инсталация на дюзите, уплътненията на тандем помпата, ангренаж на 2000км. Кара се само с добавка Bardahl BDC , винаги обслужвана навреме и безкомпромисно. Напълно реални километри 342000км, 3ти собственик, два ключа, документи за всичко правено по колата. Върви приятно, няма пушеци, наличен DPF филтър и гърнета, не е чипосвана, шибидах, hill-start assist, полукожа-полуалкантаров салон, много рядък за този автомобил, подгрев на седалките, надуване на седалките, автоматични фарове с лупа (американци на 70%), навигация с опция гледане на клипове (не е андроид), има опция за добавяне на камера, кабелите са изкарани, затъмнена отзад на 5% с фолио Llumar (5 години гаранция), пръскачки на фаровете, мултиволан с пълния фис, ел. стъкла и огледала, няма ръжди. Предна и задна GTI брони, два чифта стелки. Без никакви удари, 6 скорости, минимални външни забележки. Годишна винетка и преглед. Коментар на цената на място. Бартери не ме интересуват. Причината за продажба е закупуване на по-голям автомобил.