Допълнителна информация
Колата е в мен от 2 години, когато беше на 240. 000 Км.
И дойде време да се разделя с нея, защото вече ми е малка!
На 242. 000КМ бяха сменени разпределителен вал със повдигачи, комплект ролки ремъци + водна помпа и демпфнерна шайба и масла + филтри.
На 252. 000Км са сменени комплект съединител на Sachs, семеринг колянов вал, стартер, гарнитура маслено тяло.
На 262. 000Км масла и филтри.
И на 272. 000Км масла и филтри.
В момента колата е на 273. 000 Км, кара се всеки ден и всяка седмица Айтос- Варна.
Освен сменените неща има:
Спортен филтър K&N, премахнат EGR, жълто окачване на Кони, обшит волан, сменен лост за скоростите, навигация с Bluetooth, сложени са колони висок клас на Hertz с пуснати кабели в багажника за каса и усилвател, но тях трябва да си ги купите отделно, в момента свирят само предните, защото са вързани директно за медията.
Забележките са главно външни, олющена боя на предна броня, жабката е леко счупена в единия край.
Няма ръжда, няма гнило.
Бартер само за Е60/Е90.
Причината за продажбата е че ми е малка и ми е нужна по-голяма кола.