Допълнителна информация
Автомобилът е с доста доработки.
-Хибридно турбо на базата на 2260 с триъгълния фланец --> 2568 със перка на студената част 7+7 и олекотен вал(не AMG)
-По-твърди пружинки на клапаните бимертун
-Интеркулер 600? 300? 76 със силиконови турбопътища
-Ревизирана, портната и полирана глава преди по-малко от 200км
-Генерация от край до край на 76мм със крайно гърне магнафлоу
-Спирачна система от Порше със 6 бутални предни спирачни апарати (17Z) и 350мм дискове и 4 бутални задни апарати със 325мм стандартни дискове и запазена ръчна спирачка
-Поръчков двудисков съединител със синтеровано феродо, алуминиев твърд маховик ( доста лек) и притискател закс перформанс, по спецификации издържащ до 1600NM
-Диференциал с предавателно число 2. 27
- Усилено купе при задния мост и изцяло полиуретанови тампони на задния мост и цялото задно окачване
-Пружини ейбах про кит
-Ел. прека програмирана да включва от 92градуса
-Работещ климатик
-Фланци по 15мм и на 4-те джанти