На вашето внимание уникално запазен Mercedes CLS 500 4 matic 408ks, автомобила е със абсолютно пълна сервизна история без пропуск в Мерцедес, всички документи са налични за всяка година до сега.
Изключително запазен екземпляр, много високото ниво на оборудване на интериора, всички екстри за модела освен безключово палене. Озвучаване Harmann Kardon, подгрев на предни и задни седалки, обдухване на предни седалки, тризонов климаторник с регулиране от задните седалки, електрическа щора, памет на предни седалки, комфортно влизане на волана, електрическо регулуране на волана, таван алкантара, шибедах, навигация с актуална карта, Блутут за разговор и стрийминг на музика, ДИСТРОНИК ПЛЮС, оригинални 2бр. ключа. . . . . .
Автомобила е изключително запазен , заслужава внимание , оглед и тест на място.
Фирмата е директен вносител на автомобили от Швейцария, съдействаме за вадене на транзитни номер и тест на автомобилите.
За подробности на място или на посочените телефони
! ! Ето и малко инфо за тези които са се насочили да си купят кола от Америка. Купуването на кола от Америка може да изглежда изгодно, но има няколко причини, поради които не е добра идея: Ето някои от най-честите проблеми, с които се сблъскаш:
1. Километражът е в мили, което може да е неудобно.
2. Трудности с регистрацията Американските модели не покриват европейските технически изисквания и може да е нужно да правиш допълнителни промени, за да я регистрираш. Фаровете, мигачите , стоповете и други елементи често трябва да бъдат заменени или пренастроени.
3. Възможност за скрити повреди
Много от продаваните вносни американски коли са катастрофирали и ремонтирани така може да купите кола с тежки повреди.
4. Проблеми с поддръжката и частите
Американските модели не се продават официално в Европа и намирането на резервни части може да бъде трудно и скъпо което означава, че ще чакаш по-дълго за резервни части и ще плащаш повече
5. Разлика в горивната система
Американските коли често са настроени за 91-октанов бензин, докато в Европа стандартът е различен. Разходът на гориво обикновено е по-висок при американските модели.
6. Различни стандарти за емисии американските коли не покриват екологичните изисквания на ЕС и в бъдеще ще имат трудности с техническия преглед
7. Възможно е американската навигация да не поддържа европейски карти, а радиото европейски вълни
8. Повредени или ремонтирани автомобили
Голяма част от вносните американски коли са били ударени, защото в САЩ е по-изгодно да се продават на търгове, отколкото да се ремонтират.
9. По-ниска остатъчна стойност
Американските коли се обезценяват по-бързо от Европейските, защото много купувачи избягват модели, които не са предназначени за местния пазар. Продажбата на такава кола може да отнеме много време и да ти донесе по-ниска цена. Автокъщите в Европа също не правят бартер(замяна) за американски автомобил
10. Колите внос от Америка често имат софтуерни проблеми, свързани с различията в системите между САЩ и Европа. Ето някои от най-честите проблеми:
Навигация и радио честоти. Американските коли използват различни честотни диапазони за радиото, което може да доведе до проблеми с намирането на европейски станции. Навигацията често съдържа само карти на Северна Америка и не може да се обнови за Европа без специален софтуерен ъпдейт. Диагностични системи и кодове за грешкиВ някои случаи диагностичните системи (OBD-II) не разпознават европейските стандарти за емисии (като Euro 6), което може да доведе до грешки в системата. Софтуерът за четене на грешки може да се наложи да бъде препрограмиран. Километри vs. мили и други мерни единици. Приборното табло често показва разстоянието в мили вместо километри, а температурата във Фаренхайт вместо Целзий. Някои коли позволяват превключване през менюто, но други изискват софтуерна намеса. Засичане на VIN номер при сервизиране. Някои официални сервизи в Европа може да не разпознаят американския VIN номер в своите системи, което затруднява софтуерни актуализации.
Интернет и свързани услуги-Функции като Wi-Fi, OnStar, или други свързани услуги може да не работят в Европа поради несъвместимост с европейските мобилни мрежи.
Някои автомобили изискват промени в софтуера, за да се настроят фаровете според европейските стандарти (например за адаптивните LED фарове).