Допълнителна информация
Запознайте се с личният ми автомобил. С още един комплект летни гуми с джанти. Напълно обслужен преди 50000 км. , като от тогава на всеки 10000 км. е сменявано маслото и при всяка смяна на маслото автомобилът се преглежда обстойно от майстора ми и съответно са правени необходимите ремонти.
При обслужването преди 50000 км. са сменени комплект ангренажен ремък, водна помна и т. н. , ходовата част е ревизирана, сменени са предни дискове с накладки (най-вероятно едните накладки са с дефектирал датчик защото от тогава свети лампата на таблото и моят майстор ми даде това като обяснение), сменени са и задните амортисьори. Преди няма и 1000 км. е сменено маслото, като при прегледа бяха сменени ЕГР, и два маншона. Десният преден амортисьор е омаслил, но все още не е за смяна и от там се чува хлопане. Амортисьорът може да изкара и година, за това следя за състоянието на предните амортисьори, съответно когато отпуснат да ги сменя. Това е единствената забележка към автомобила. Двигателят работи перфектно, няма течове и разход на масло. Когато закупих този автомобил го направих именно заради прословутият му двигател, който се е доказал в историята. Сложил съм мултимедия с GPS, андроид система, камера за задно виждане и слот за USB и СИМ карта. Аз лично съм ползвам дупликат на моята СИМ карта и мога да кажа, че тази мултимедия е най-добрата ми инвестиция за този автомобил.