Допълнителна информация
Здравейте, предлагам BMW E39 528iA произведена 01/1999 година.
Колата е нов внос от Германия. Автомобил, по който не са пестени средства. За двигателя няма какво да кажа. Всеки BМW-ентусиаст предполагам знае, че този двигател (M52B28TU) е един от малкото здрави, добре балансирани и с много потенциал за тунинг шестцилиндрови мотори, които BMW някога е създавал, а и в комбинация с автоматична скоростна кутия е просто кола, която съчетава комфорта на семеен автомобил, но и бързината на стара спортна кола.
Колата за годините си има своите плюсове и минуси, но това е нормално с оглед, че говорим за автомобил на 25-26 години. Не съм пестил средства за нея, като сега ще изброя нещата, които съм сменил лично:
- ABS-датчик намиращ се на задно ляво колело
- предни и задни спирачни дискове на ATE с накладки също на ATE
- моторно масло Castrol Edge 5W-40 на около 4000км със всички филтри
- сменена водна помпа
- сменени ролки и ремъци
Имам всички сметки на закупените от мен неща.
Минусите:
- На 3 места колата има ръжда (Лайстната под багажника, на предна дясна врата на ъгъла между предна и задна врата и на предният капак вляво на ръба между чистачките)
- Ръчната спирачка не работи (накладките са за смяна, но имам закупен комплект от Германия, който давам заедно с колата)
- Евентуално ABS-модула е за смяна, понеже при натискане на спирачка, се усеща леко ритане на педала
- Предната броня е спукана отдолу, но колата я купих така и не ми е създавало проблеми.
Колата отдолу е чиста откъм ръжди. Салонът вътре е много запазен и разполага с много екстри:
- Кожен салон (сива кожа) в комбинация с махагон
- Чупещи електрически седалки с надуване и подгрев
- мултифункционален волан с подгрев и електрическо регулиране
- щори на задни врати и задно стъкло
- електрически стъкла
- ксенонови фарове
- заводска печка Webasto (неработеща)
- навигация
- бордкомпютър
- CD-Changer
- шибедах
- двузонов климатик
- електрически странични огледала, като дясното се смъква надолу, когато се използва задна предавка
Разполага само с един комплект летни джанти 16 цола, понеже през повечето време е карана само лятото
Цена: 8100лв
Автомобилът е само за сериозни купувачи и ценители. Само при оглед е възможен лек коментар на цената.
Колата не е регистрирана в България и никога не е имала газ. Карана е само на бензин и предимно на магистрала.