Допълнителна информация
Моля прочетете. Описанието е много детайлно.
Цена: 9800
Здравейте група. Пускам за продажба личния си автомобил, Audi TT 225 Quattro. Колата я имам от почти година и е правена с много желание през времето, в което е била в мои ръце. (Най-долу ще опиша всичко сменено по колата). Не съм имала намерение да я продавам, следователно е правена, като за мен. Не са пестени средства и усилия. Всичко по колата е правено от бившият ми, понеже няма кой да ? обърне такова внимание, каквото ние ? отделихме. Всичко, което е ремонтирано/разглабяно по колата е в следствие затягано с динамометричен ключ по спецификации. Повърхностите, където мостът ляга към купето, както и всички останали елементи, които имат допир с части от купето са зачиствани и боядисвани, за да не тръгне някой ден ръжда от там като цяло много време ? отделихме и се погрижихме за куп дреболийки. За съжаление настъпиха промени в личния ми живот, които изискват да премина към по-голям автомобил, а към момента нямам финансовата възможност да си купя друга кола/джип и да задържа, и поддържам тази едновременно, така че искам, не искам, разделям се с нея.
Колата по произход е италианка. 99 година. Няма никакви ръжди освен няколко точици по багажника, които леко се подават изпод спойлера (снимала съм ги), но по самата кола/купе няма нищо. Освен всичко останало, колата е и полирана Януари месец. Има още някои дребни драскотинки, ако се загледа човек отблизо, но няма нищо фрапантно. На шофьорската врата има една малка вдлъбнатинка и пасажерският праг също има такава. Всичко се вижда на снимките.
Предната броня има пукнатина долу в средата и няма да е зле да ? се удари една боя на нея. Има и вариант да се даде колата с предна броня на Rieger в същия цвят в перфектно състояние за 200лв отгоре, но вече купувачът ще си прецени. Джантите, с които е колата вмомента са 19ки с тротоарна екзема и гуми за мъгла. Ако купувачът прецени, мога да я дам с оригиналните 16ки с адекватни гуми и да намаля цената с едни 400лв.
Давам я колата и с оригиналните ? стопове, които са и полирани. Ако някой не иска тези, мога да ги задържа и да смъкна още 150лв.
Колата дойде с газово. Подменихме му маркучите и филтрите. Към момента си работи супер, но някой инжектор изпуска газ в колектора, когато колата е студена при пълно запалване. Ако колата има газ в бутилката, пали от 2рия или 3тия път. Ако е празна, пали без проблеми или смущения от първия път. Така или иначе я карам главно на бензин. На газ съм я ползвала, когато сме обикаляли из държавата с нея.
На километража има тук-там изглорял пиксел/диод, което е нормално явно за ТТтата. Другото нещо, което остава да ? се направи на колата е един ляв вътрешен накрайник на рейката, който струва едни 30тина лева. И като последна забележка, парното топли, климатикът охлажда, но не е е чак така, както би трябвало, сравнявайки с на бившия ТТто. Разбирам, че е от дунапрен/уплътнения около клапите на вентилаторът. Не е фрапантно и едва ли ще го забележи някой, но държа да уточня.
Нямам нищо против колата да бъде проверена в сервиз по ваше желание.
Колата е карана главно градско. Няма навъртяни повече от 2000км, от както са сменени по-долу изброените неща.
Седалки от TTS 2ра генерация с вързано отопление с букси
Чисто нови бобини на NGK от 2. 0 TFSI с адаптери и свещи
Сменени маховик, лагер помпа, съединител и щит на LUK
Сменено масло и дихтунги на кутия и раздатка по спецификация
Сменени механизъм и накрайници на избирателя на скоростна кутия
Сменен датчик за температура на антифриза
Чисто нов акумулатор VARTA от най-висок клас
Добавка на задна броня от 3. 2
Добавка на спойлер от 3. 2 от истински карбон
Чисто нови тунинг стопове
Дистанционни фланци отпред и отзад
Чисто нова ламбда сонда Bosch
Рециклирана шофьорска ключалка
Идва с 2 ключа, единият е чисто нов
Сменени суичове за падане на прозореца при отваряне и затваряне на вратата
Тампони предна стаб щанга
Подменени нови стреч болтове на преден мост
ТТ RS Волан 2-ра генерация (няма air bag вътре в капака). Към колата давам и оригинален волан с airbag
Предна броня от ТТ 3. 2
Ангренаж сменен преди 46000км
Спортен конусен филтър на RAM AIR
Силиконова тръба от турбо към филтър
Даунпайп на 76мм до средата на колата, остава да се сложи спортно гърне и да се продължи на 76мм до края
Претапициран таван алкантара и кори в багажника
Висящ тампон на даунпайпа сменен
Фейслифтови пружини -25мм
Сменен регулатор за налягане на горивото с оригинален на BOSCH
Сменен филтър на газовото и маркучи
Обтегач + ролка на пистов ремък
Уплътнения на масленото тяло към блока, както и о-рингове
Полулоска от шофьорската страна