Допълнителна информация
Купих този автомобил преди време, защото много ми хареса!
Продавам го, защото купих още един, който също много ми хареса!
Първо исках жената да го кара, ама й е голям. . . Не можа да се справи.
Като купих този автомобил го проверих - беше си на тези километри, които показва километража. Беше от Италия и това става сега много лесно. Проверено.
Обслужих го напълно и то не къде да е, а в Бултрако, защото в другите сервизи цената беше незначително по-ниска.
Сменено е всичко по тяхна препоръка. Всички масла (скорости, заден диференциал), антифриз, спирачна течност в спирачките и съединителя.
Автомобила е чудесен.
За дреболиите не говоря - гумени стелки, ветробрани, пълно каско (платено), винетка до юни 2025. Тях дори не ги калкулирам в цената. Те ще са бонус.
Кожата я поддържам с кремчета редовно. изглежда много запазена (то затова ми и хареса). Нов автомобил ако си вземете - след 2-3 месеца ще изглежда (горе-долу) така.
И понеже автомобила се кара - това, което предстои на новия собственик е само една смяна на двигателно масло с филтри след около 3000 км (аз ги сменям на 8000 маслата, както препоръчват японците). Т. е. маслото в двигателя е на около 5000км. Винаги нулирам Trip B при смяна на масло и се ориентирам по него (не само разбира се).
Споменах ли Каско, Винетка и преглед до юни 2025? Май да!
Не го продавам за да спечеля пари. Дори го продавам на загуба (след поредната калкулация), но трябва да съм в крак с цените, все пак.
Огледи по всяко време (без нощни)!
P. S. Ама аз съвсем забравих да споделя екстрите. Има панорамен покрив (който за щастие не се отваря)! 🙂
Има камера за задно виждане, сума ти парктроници, дето пищят ако има нещо,
Има 18 цолови гуми (по-красива е, определено).
Има си система свободни ръце. Може да си включиш климатика с глас, ама аз не виждам смисъл, защото копчето е на половин педя от теб.
Сори - не климатика, а климатроника (който също обслужих лятото).
Подгрев на седалките има (малко е бавен, като при всички Хонди), ама пък ти топли и гърба.
Сигурно има и още нещо, ама сега не се сещам. . . Ако се сетя, ще допиша.
Ето, забравих и сега дописвам. Шофьорската седалка е тип " асансьор" . Сядаш и само цъкаш копчетата и тя се повдига, изкачва, накланя и т. н. Та чак и някаква лумбаго-подпора може да си настроиш.