По джипа са обслужени ( рециклирани ) и сменени следните неща: Сменени тампони заден мост (555). Нови тампони на стабилизираща щанга и биалетки на стаб. щанга (отзад) (555). Напълнен и работещ климатик. Нови накладки на ръчната спирачка. Рециклиран заден и преден кардан, задния кардан е с ново ухо, също така е сменен и семеринга на раздатката ( оригинален ). Рециклирани са 5-те кормилни щанги. Рециклирани са 4-те спирачни апарата. Сменени са маслата на диференциалите и раздатката преди не повече от 2000км. Сменена водна помпа ( оригинална ) + антифриз. Нов ангрнажен комплект и пистови ремаци. Нови филтри на газовата уредба. Сменен оригинален семеринг на колянов вал. Рециклирани полуоски. Чисто нови горни носачи, чисто нови шарнири. Чисто нови лагери отпред, чисто нови накладки отпред. Чисто нови Гуми МАКСИС 33-ки, с минусови джанти + фланци. Ръчни хъбове. Хай джак до 3 тона. Нов съединител. Джипа е със заден мост от Паджеро 2, затова отзад е с дискови спирачки, заводкси е с барабанни. Също така има БЛОКАЖ на задния диференциал ( ШПЕР ). Със сигурност пропускам ДОСТА НЕЩА да опиша, джипа заслужава да се види. Документално изряден, задължително прехвърляне ! Има ГО и годишна винетка ! Номера на шасито се чете ! За допълнителна иформация и въпроси, на посочения телефон.