Допълнителна информация
Дойде време да се разделя с Хондата си.
Причината: Това ми е първата кола. Имам я от 2018г. Служи ми вярно през всички тези години, но малките, дребни забележки започнаха да ме дразнят и реших, че е време за нова кола. Така че рационална причина да я сменям - няма.
И сега за нея. Взех я на 260 000 реални километри от уважаван лекар от Пловдив, лека му пръст вече. Сега е на 373 498. За тези шест години съм я обслужвал на всеки 10 000км - масла, филтри, филтри на газовата - всичко.
Реглаж на клапани на всеки 20 000км. Движила се е основно по магистрали, не съм рибар и не съм я тормозил по нивите. Ходил съм с нея неколкократно до Гърция, Черна Гора, никакви проблеми. Масичката е налична.
За тези 110 000км, през които съм я карал, съм сменял единствено консумативи (имам таблица на ексел, в която съм записал всички разходи по колата), като най-големият ремонт е смяна на заден диференциал през 2021 и обслужен впоследствие с масло на хонда. Летни гуми - TOYO Proxies на три сезона и зимни гуми HANKOOK ICEPT RS W-442 отново на три сезона. Купих я с газов инжекцион, монтиран през 2016г на мястото на резервната гума под масичката. Вписана е в малкия талон. Преди три месеца е сменен изпарителя на газовата.
Слабото място на тези хонди са клапаните и преди 5 000км, сваляхме глава, изшлайфахме каквото е нужно и сменихме 6 (от общо 16) клапана с техните легълца.
Външните и вътрешните забележки съм ги снимал и качил.
Хондата е в движение, като пътува между София и Пловдив често.
Застраховка и винетка до февруари 2025.
Преглед до юни 2025.
За повече информация, обадете се.