Допълнителна информация
Запазен автомобил, каран внимателно и с грижа. Годишни прегледи в оторизирания сервиз на BMW в София, реални километри. Платена гражданска отговорност и валиден годишен преглед, колата е с работещи катализатори и е категория 4 от последната инспекция. Автомобила харчи 10. 3 литра бензин на 100 км. според борд компютъра, няма газова инсталация и никога не е била монтирана такава, няма ръжда, боята е чудесна. Всички екстри за модела без навигация. Автомобила има подгрев на седалките, завиващи ксенон фарове, сензор за дъжд, hill assist, чудесен кожен салон. Салона го минавам 2 пъти годишно с препарат за кожа и е като нов. Монтиран теглич за модела, който обаче не е свързан с електрическата система на колата и не е ползван - контролера е под корите на багажника, трябва да се свърже. Монтирани таванни релси за багажник. Сменени хидравлична помпа на кормилната рейка с нова, както и нова водна помпа, която както знаете е електрическа и скъпа. Нови свещи и бобини, нови гарнитури на гнездото за масления филтър, както и нови задни пружини. Два комплекта джанти, оригинилани BMW за модела с летни и зимни гуми на тях, патерица резервна гума под пода на багажника с крик и тнт. Двигателя и скоростната кутия са в чудесно здраве, потвърдено от последната инспекция на автомобила преди месец. Двигателя е N52B - 6 цилиндъра. Може да го проверите онлайн, това е един от 3те най-добри двигателя на BMW за всички времена, много съм търсил автомобил точно с този двигател, а не чупливия 2 литра дизел. Много комфортен на дълъг път автомобил, както и много устойчив на завои, безпроблемен през зимата благодарение на постоянното 4х4.
При последната инспекция на автомобила беше открито че предни носачи за са нови тампони, както и тампоните на диференциала са за смяна. На капака на клапаните има електромотор, чиято гарнитура капе. Гарнитурата е 51 лева в autopower. bg. Аз не съм сръчен, но може вие да си я смените сами или майстора : )